Okay så .... Det her skal ikke lyde utaknemmeligt. Jeg er meget taknemmelig for at blive taget alvorligt.
Men - sagen er den at jeg i 2014 havde en graviditet uden for livmoderen. De beholdte min æggeleder den gang men den er selvfølgelig skadet. Hver gang jeg er blevet gravid efterfølgende har jeg skulle igennem en tidlig scanning i uge 6
Så det er jeg van til.
Jeg er nu gravid med nr 3 og det er 6 år siden jeg var gravid sidst. Jeg havde en del smerter her 3+, specielt i den ene side. Men det er væk nu. Jeg havde en lille blødning i torsdags (formentligt implantations blødning), testede postiv mandag og jeg ringer så til lægen for at sige det og minde dem om min historik.
Jeg bliver så bedt om at komme op til lægen (normalt får jeg bare henvisningen over telefonen) de trykker lidt på min mave og sender mig så videre til gynækolog. Jeg ringede så i morges til gynækologen og de vil gerne se mig imorgen hvor jeg er 4+3 
jeg spurgte dem flere gange om de var sikre.... og det var de altså.
Kan man overhoved se noget så tidligt ?
Er der nogen der har prøvet at blive scannet så tidligt ? Jeg ved hjertet ikke engang er begyndt at banke endnu. Men alligevel. Synes det er meget tidligt 
Anmeld
Citér