Få liv i forholdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.246 visninger
5 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg savner lidt spænding i vores forhold. Vi har været gift i 14 år og har store og små børn. 

Vi stoler 100% på hinanden og lever en almindelig hverdag. Min mand er på ingen måde typen som kigger på andre kvinder, hvis han gør skjuler han det godt (lidt for godt).

Jeg savner simpelthen noget sund jalousi fra min side. Ville simpelthen så gerne mærke det der kick af, at min mand selvfølgelig er en "mand". Misforstå mig ikke, ønsker ikke utroskab.

Men savner at føle "noget" som ikke bare er normalt. Vil gerne mindes om at jeg elsker ham, hvis man kan kalde det, det. mærke den sunde følelse af jalousi.

Hvordan finder man det frem ? Hvordan får man sin mand til at blive mere "åben" omkring at han tænker og tænder på andre ? Ja det er sjovt spørgsmål jeg ikke havde troet jeg nogensinde ville stille for ti år siden.

Jeg håber i forstår mit spørgsmål og at jeg ikke er helt unormal.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2023

Anonym

Du melder dig ind i en lokkedue gruppe på Facebook.  Laver en aftale med en smuk kvinde om at hun skal lokke din mand.

Så finder du ud af om han er til at lokke . Men pas på.

For nogen vil det være et stort wake up call. Og ikke særlig fedt at se hvor let ens mand er at lokke.

Pas på med hvad du ønsker dig....

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg savner lidt spænding i vores forhold. Vi har været gift i 14 år og har store og små børn. 

Vi stoler 100% på hinanden og lever en almindelig hverdag. Min mand er på ingen måde typen som kigger på andre kvinder, hvis han gør skjuler han det godt (lidt for godt).

Jeg savner simpelthen noget sund jalousi fra min side. Ville simpelthen så gerne mærke det der kick af, at min mand selvfølgelig er en "mand". Misforstå mig ikke, ønsker ikke utroskab.

Men savner at føle "noget" som ikke bare er normalt. Vil gerne mindes om at jeg elsker ham, hvis man kan kalde det, det. mærke den sunde følelse af jalousi.

Hvordan finder man det frem ? Hvordan får man sin mand til at blive mere "åben" omkring at han tænker og tænder på andre ? Ja det er sjovt spørgsmål jeg ikke havde troet jeg nogensinde ville stille for ti år siden.

Jeg håber i forstår mit spørgsmål og at jeg ikke er helt unormal.

I kunne tage i byen sammen, hvor I måske aftaler lidt rollespil og regler for at I må flirte med andre. I kan lege I ikke er sammen endnu, og kan se hinanden i et anderledes lys, hvor I er frie og flirtende. Måske tænder det nogle gnister hos jer begge når I så tager hjem sammen til sidst

Anmeld Citér

17. oktober 2023

Tullebadulle

Jeg er helt for at man holder gang i ægteskabet. Men mange tro fejlagtigt at forelskelse og sug i maven og spænding varer ved hele livet. .. at parforholdet er dødt hvis man ikke er forelsket. Jeg elsker, men er ikke forelsket som i starten.
Vi dyrker hinanden ved at tage på spaophold osv. Men det her med at føle jalousi/ føle sig lidt usikker igen synes jeg personligt hører til tidligere. For mig er det netop pointen med et langvarigt forhold at man bliver mere tryg i det. 

At få en kvinde til at lokke din mand synes jeg er en absurd dårlig ide ��‍��. Du skal virkelig tænke dig om før du gør det. 

Anmeld Citér

17. oktober 2023

Kontrast

Anonym skriver:

Du melder dig ind i en lokkedue gruppe på Facebook.  Laver en aftale med en smuk kvinde om at hun skal lokke din mand.

Så finder du ud af om han er til at lokke . Men pas på.

For nogen vil det være et stort wake up call. Og ikke særlig fedt at se hvor let ens mand er at lokke.

Pas på med hvad du ønsker dig....

Men hvad så hvis han aldrig har været interesseret i andre kvinder før, og så simpelthen falder i for første gang og så er deres parforhold ødelagt? Fordi hun ikke kan slippe tanken om dengang hendes mand næsten var klar til at være sammen med en anden kvinde? Jeg ville aldrig vælge den løsning for at få gang i mit ægteskab igen. For mig er det noget man gør, hvis man har en reel formodning om at manden kunne være utro. Og selv da tror jeg ikke, at jeg ville vælge en lokkedue. Jeg synes det er at skabe problemer, man ikke behøver at have.

Anmeld Citér

17. oktober 2023

Cerenia

Hvad er det helt nøjagtigt du savner i dit forhold? Hvad er det du har behov for? 
Jeg tror ofte det kan være en ide at komme ind til kerne følelsen af hvad du savner. Er der begær og opmærksomhed? Lidt spænding? At føle dig ‘wanted’? 

Snak med din mand om det og fortæl hvad du kunne have brug for. I kan jo også lege lege hvor han flirter med andre i byen mens du er der eller hvad ved jeg. I sætter jeres egne spilleregler. Nogle åbner endda forholdet og inviterer en anden kvinde/mand ind. 
der er mange muligheder, men en god ide at find frem til din inderste følelse - hvad er det du savner og sæt ord på det og vær lidt kreativ i hvordan i sammen kan komme i mål med det ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.