Smerter gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg er 27+5 og oplever ofte de sidste nætter at vågne om natten og have MEGET ondt i lænden og maven. Særligt i lænden. 
Er sygemeldt med bækkenløsning så lænden er lidt forklaret der men mavesmerterne kommer primært om natten har oplevet det kortvarigt om dagen af og til. talte med fødegangen igår aftes grundet slemme lænde smerter der stråler om i maven men de var ikke bekymret. 
Nu er jeg vågnet nu, og har så ondt.. 

Det brænder i lænden, og gør ondt i maven (nederst under navlen nogengange dog øverst samme sted som da jeg havde galdesten), føler jeg skal af med noget men kan ikke, har det varmt i bølger og får kvalme i bølger. Jeg kan mærke den lille tumle rundt derinde. 
er min 4 graviditet og kan ikke huske at have oplever dette før. 
mine galdesten er jeg opereret for sidste vinter, det opstod i sidste graviditet men gør ikke lige så ondt som galdesten. men nok til det har vækket mig og jeg denne gang ikke kan sove videre. 
forværres når jeg står op/går rundt. 

nogen der har oplevet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2023

Anonym

Jeg oplever det pga forstoppelse og luft

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella

Det lyder præcis som jeg har det når jeg er forstoppet , og det sker ofte for gravide (har selv kun været forstoppet som gravid)

Anmeld Citér

11. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Føler mig bare ikke forstoppet..  

her til formiddag forsvandt det efter afslapning, tog en lur på sofaen hvor jeg har ligget på siden og sovet og fik ondt i maven igen da jeg vågnede - ikke lige så slemt men som at have virkelig ømme mavemuskler.. måske maven er ved at være for tung? Ka det la sig gøre

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym

Sådan havde jeg det også om natten. Jeg spåede der til at være fordi at jeg lå ned så længe og bækken blev belastet. Det hjalp lidt da jeg flyttede ind på (den gamle og meget bløde) stofsofa om natten da den var blød og formede sig mere efter kroppen end sengen der var for hård for mit bækken. 

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym

*.* skriver:

Føler mig bare ikke forstoppet..  

her til formiddag forsvandt det efter afslapning, tog en lur på sofaen hvor jeg har ligget på siden og sovet og fik ondt i maven igen da jeg vågnede - ikke lige så slemt men som at have virkelig ømme mavemuskler.. måske maven er ved at være for tung? Ka det la sig gøre

Det kan også være dine mavemuskler som er ved at dele sig

Anmeld Citér

11. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Det kan også være dine mavemuskler som er ved at dele sig

Interessant har jeg ikke oplevet før

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym

*.* skriver:

Interessant har jeg ikke oplevet før

Det er heldigvis meget normalt og ikke farligt eller noget, oplevede det i begge mine gravditer

Anmeld Citér

11. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Det er heldigvis meget normalt og ikke farligt eller noget, oplevede det i begge mine gravditer

Tak det beroliger meget at høre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.