Lændesmerter og dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2023

Anonym trådstarter

Dette er måske et lidt "ulækkert", men sagen er den, at jeg de sidste par dage har haft smerter i lænden (jeg var dog også ude at løbe en tur igår), så det kan have forstærket dem. Derudover har jeg haft virkelig dårlig "tynd mave", hvilket jeg stadig døjer med.

Sidste måned, oplevede jeg dette, op til min menstruation. Men, jeg er kun på dag 19 i cyklus, ift. menstruations første dag, så tænker, at det er lige lovlig tidligt, hvis det altså gentager sig.

Er jeg den eneste, der oplever dette, eller er der andre herinde, som har prøvet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2023

Anonym

Der kan også sagtens være noget i omløb, jeg kender flere som har dårlig mave pt ikke for at tage håbet fra dig.

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der kan også sagtens være noget i omløb, jeg kender flere som har dårlig mave pt ikke for at tage håbet fra dig.

Øv! Håber ikke, at jeg har fanget et eller andet. Det gør dog ikke, at mit håb er væk, indtil andet er  bevist. 

Det var nu mere, om andre havde oplevet det samme op til mens. Som godt nok først bør komme omkring d. 19.-22., hvis jeg ikke er blevet gravid.

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Øv! Håber ikke, at jeg har fanget et eller andet. Det gør dog ikke, at mit håb er væk, indtil andet er  bevist. 

Det var nu mere, om andre havde oplevet det samme op til mens. Som godt nok først bør komme omkring d. 19.-22., hvis jeg ikke er blevet gravid.

Jeg tror det er for tidligt til symptomer når der er så lang tid til, hvis det først er den 22 så er ægget ikke befrugtet endnu. Du er jo 2+0 ved ægløsning og hvis du ikke præcist kender den så kan du jo være endnu kortere henne i princippet

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror det er for tidligt til symptomer når der er så lang tid til, hvis det først er den 22 så er ægget ikke befrugtet endnu. Du er jo 2+0 ved ægløsning og hvis du ikke præcist kender den så kan du jo være endnu kortere henne i princippet

Æl test positiv d. 3/10..Så det havde jeg den 4. eller 5., som nu er 6-7 dage siden..Så regner med, at det er den 19. ift. æl.

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Æl test positiv d. 3/10..Så det havde jeg den 4. eller 5., som nu er 6-7 dage siden..Så regner med, at det er den 19. ift. æl.

Krydder fingre, kun tiden kan vise det

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Krydder fingre, kun tiden kan vise det

Præcis. Det er til at blive skør af..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.