Skyggestreg eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
18 svar
9 synes godt om
9. oktober 2023

Perlemaj

Hvad tænker i? Jeg synes jeg kan se farve i den, men den er godt nok svag andre der har erfaringer med babyplan?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvad tænker i? Jeg synes jeg kan se farve i den, men den er godt nok svag andre der har erfaringer med babyplan?

Jeg kan i hvert fald godt se farve i den. Tillykke med graviditet. Hvor langt er du henne?

jeg har ellers haft god erfaring med babyplan og generelt teste. Men her sidste cyklus har jeg fået skyggestreger på babyplan for første gang. Første gang nogensinde at jeg fik skyggestreger på en test, selv efter tid plejer jeg ikke at få det. Men nu fik jeg det på babyplan tidlig teste.  

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Der er helt klart en ekstra streg. Tillykke

Anmeld Citér

10. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Har kun gode erfaringer med Babyplan. Den ser positiv ud, forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Darling

Tydeligheden har intet at sige, du er jo hverken lidt eller meget gravid tillykke jeg ville godt turde stole på den

Anmeld Citér

10. oktober 2023

mor_til_2_

Tillykke ven  

Den er da SÅ fin <3 

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Perlemaj

Hvor er det fantastisk - tusind tak for jeres lykønskninger, det betyder så meget (når nu det ikke helt skal deles endnu)

Tog en test igen imorges og den så lige sådan ud! Synes dog jeg tester tydeligere om aftenen.. Nu må vi se, det er jo stadig tidligt

Anmeld Citér

10. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Håber den udvikler sig, prøv evt med et andet mærke  

har desværre kun dårlige erfaringer med babyplan, har ALTID fået skyggestreger på den, selv streger der var meget tydelige. Men har hørt det er meget forskelligt hvad folks erfaringer er. Jeg bruger clear blue digital tests når det er, de har aldrig taget fejl  

Krydser for dig

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg ved ikke om det måske er min skærm. Men den ser helt negativ ud her

Anmeld Citér

10. oktober 2023

Perlemaj

*.* skriver:

Håber den udvikler sig, prøv evt med et andet mærke  

har desværre kun dårlige erfaringer med babyplan, har ALTID fået skyggestreger på den, selv streger der var meget tydelige. Men har hørt det er meget forskelligt hvad folks erfaringer er. Jeg bruger clear blue digital tests når det er, de har aldrig taget fejl  

Krydser for dig

Øv med dårlige erfaringer. Jeg må prøve med et andet mærke, tak for tip

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.