Mistet sexlysten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2023

Anonym trådstarter

Ja, det er hvad jeg har desværre. Men samtidig så bliver jeg også ked af det indeni når der går for lang tid imellem. Jeg har brug for den der tryghed og bekræftelse jeg føler, at det giver mig…. 

Har I prøvet at miste lysten i et fast parforhold og hvad gjorde I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2023

Anonym

Vi har heller ikke været meget sammen de sidste par år. Dog er vi er rigtig gode til at snakke om det, og ved, at hverdagen nogle gange er for presset. Vi elsker stadig hinanden højt og giver kærlighed på mange andre måder. 

Pas på med at bebrejde dig selv. Ingen har fået mere lyst af dét, eller ved at kigge i kalenderen. Prøv at prioritere lidt ekstra tid til hinanden, måske bare til at nusse og kigge hinanden i øjnene - og se hvad der sker. Om I har sex eller ej er ikke det vigtigste, men om det vækker sommerfuglene og lidt fornemmelser, som I kan bygge videre på.

Anmeld Citér

5. oktober 2023

Anonym

Lyder som om det mest er overskuddet til det, der er væk? Har i prøvet i en periode, bare at være nøgne (eller i undertøj) og tætte, hvor sex er forbudt?

jeg ser det ofte benyttet at parterapeuter og sexologer, til par hvor de gerne vil hinanden men der er kommet en dårlig dynamik omring sex hvor en hurtigt føler sig frustreret (Din partner, kunne jeg forestille mig) og den anden føler sig presset. 

ellers vil jeg foreslå en sexolog. Det lyder nemlig som om du gerne vil dit parforhold

Anmeld Citér

5. oktober 2023

Anonym

Det er sådan jeg har det lige for tiden. I mit gamle forhold på 15 år nåede jeg aldrig at blive sex-træt, nu i mit nye på 4. år har jeg det sidste halve år ikke haft suuper meget lyst, men sexer alligevel. Men det er da gået fra 1-2 gange dagligt til 1-2 gange om ugen nu. Møg irriterende jeg har det sådan, for det er netop også sådan, jeg føler os forbundet og føler mig (ekstra) elsket

Anmeld Citér

6. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det er hvad jeg har desværre. Men samtidig så bliver jeg også ked af det indeni når der går for lang tid imellem. Jeg har brug for den der tryghed og bekræftelse jeg føler, at det giver mig…. 

Har I prøvet at miste lysten i et fast parforhold og hvad gjorde I?

Ja det har jeg prøvet. Jeg gik fra ham. Min sexlyst forsvandt fordi jrg ikke tændte på ham mere og når jeg mærkede efter så var mine følelser bare ikk de samme for ham længere. 

vi tog tid væk fra hinanden og jeg savnede ham ikke på noget tidspunkt. Det var der jeg blev klar over det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.