Ægløsningstest positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.183 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2023

Anonym trådstarter

Hejsa

Vil I mene, denne ægløsningstest er positiv?

Synes selv den ligger lige på vippen. Men så kigger jeg herinde og tænker den er lige så positiv som mange af dem: https://www.babyplan.dk/positiv-aegloesningstest-saadan-ser-den-ud/?amp

er lidt i tvivl om ift. hvornår jeg kan tage ej g-test. Æl-testen tog jeg den 21. september 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2023

Anonym

Jeg ville tage den som positiv også have sex se næste 2 dage

Anmeld Citér

3. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg tolkede den også som positiv. Tog en test to dage før denne - den var negativ. Og igen en dagen efter denne test, som også var negativ. Så håber den var positiv heromkring 

I dag vil jeg være 3+4, hvis jeg skal regne med testen. Men for en lille uge siden begyndte jeg at mærke jag i underlivet, oppustethed og halsbrand. Så har tænkt om ægløsning lå senere end jeg regnede med? Det kan også bare være tilfældigt, eller min krop, der spiller mig et puds. 
Men tør dog ikke helt tage en test før dagen for forventet menstruation eller måske et par dage efter det�� af frygt for at blive skuffet..

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tolkede den også som positiv. Tog en test to dage før denne - den var negativ. Og igen en dagen efter denne test, som også var negativ. Så håber den var positiv heromkring 

I dag vil jeg være 3+4, hvis jeg skal regne med testen. Men for en lille uge siden begyndte jeg at mærke jag i underlivet, oppustethed og halsbrand. Så har tænkt om ægløsning lå senere end jeg regnede med? Det kan også bare være tilfældigt, eller min krop, der spiller mig et puds. 
Men tør dog ikke helt tage en test før dagen for forventet menstruation eller måske et par dage efter det�� af frygt for at blive skuffet..

Du er 2+0 ved ægløsning uanset hvornår den alder, det du mærker efter æl er ikke gravditet eller tegn derpå men tegn på at progesteron stiger  

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym trådstarter

Tænkte også selv det ville være for tidligt at mærke tegn på graviditet. Derfor jeg nu blev i tvivl, om æl-testen nu også var positiv og at jeg havde ægløsning på det tidspunkt, jeg troede, eller om den måske lå senere. Men tak for dine svar! Krydser virkelig for at menstruationen ikke dukker op her på fredag, eller senere

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tænkte også selv det ville være for tidligt at mærke tegn på graviditet. Derfor jeg nu blev i tvivl, om æl-testen nu også var positiv og at jeg havde ægløsning på det tidspunkt, jeg troede, eller om den måske lå senere. Men tak for dine svar! Krydser virkelig for at menstruationen ikke dukker op her på fredag, eller senere

Krydser fingre for dig, men hvis den er fra den 21. Så er du vel 4+0 i morgen? Måske to dage kortere henne

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg har ikke 100% styr på det må jeg indrømme ���� Men hvis den var positiv den 21., har jeg måske haft ægløsning den 22.? Er det så ikke der, jeg ville være 2+0?

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ikke 100% styr på det må jeg indrømme ���� Men hvis den var positiv den 21., har jeg måske haft ægløsning den 22.? Er det så ikke der, jeg ville være 2+0?

Jeg får altid fra 2+0 ved positiv test for der kan få op til to dage, synes det er nemmere sådan. Så du kan både være 1 og 2 dage kortere henne

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym trådstarter

Ah okay på den måde  

Tak for svar og for dine Havde virkelig brug for nogle andre øjne på den 

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ah okay på den måde  

Tak for svar og for dine Havde virkelig brug for nogle andre øjne på den 

Jeg krydser fingre for 2 streger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.