StortOgSmåt skriver:
Det er til tider “hårdt arbejde” at være alene hver dag med et barn, så sæt dine forventninger realistisk. Det er også fuldkommen skønt og meningsfuldt og vidunderligt - men ingen træer vokser ind i himlen 
Og så i øvrigt- dejligt at I kan få det til at hænge sammen økonomisk. Husk at når du går hjemme, er du stillet økonomisk virkelig ringe ift. en skilsmisse eller når du engang skal på pension. Så fald ikke i den fælde at tænke “det går nok”. Sørg for at tage økonomisk ansvar for dig selv: I skal lave en plan for hvordan du/din mand sparrer op til din pension imens du går hjemme, og du skal have en plan for hvordan du sikrer dig en plads på arbejdsmarkedet igen når du får lyst eller brug for det 
Held og lykke med det hele
Min mand betaler ligeligt ind på begge vores pensionsopsparinger, så økonomisk nu står jeg lige så godt stillet (udover vi selvfølgelig har en indtægt mindre). Tænker ikke skilsmisse er aktuelt da vi for det første er lykkelige og prøver at få et barn mere, derudover er skilsmisse ikke noget hverken han eller jeg går ind for/er vokset op med er en mulighed. Man fikser tingene, man smider ikke det hele på gulvet..
og mht job er jeg så heldigt stillet det ikke vil blive besværligt at starte igen.
men tak for bekymringen/inputs
Anmeld
Citér