Ægløsning test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober

Anonym trådstarter

Hej mamaz

Jeg har brug for hjælp fra jer skønne mamas. 

Jeg har aldrig taget æglægning test før. Selvom jeg allerede har 2 børn �� men jeg skal tage æl test nu for at ramme ca æl tidspunkt grunde inseminering og de sagde det var en god måde at tjekke ægløsning på. Men starter man fra 1 dag i ægløsning ugen eller skal man teste hele måneden frem til? For det lyder lidt dyr ��

Det eneste jeg ved er at de skal enten være lige tydlige eller test stregen skal være tidligere end controlstregen. 

Men nogen som vil forklare hvordan det skal gøres?

Anmeld Citér

2. oktober

Darling

Profilbillede for Darling

Hvor lang er din cyklus?

Min cyklus er på 28 dage, jeg testede fra dag 9 imellem klokken 10 og 20 ikke noget fast tidspunkt. Når stregerne var meget tydelige så testede jeg to gange om dagen

Anmeld Citér

2. oktober

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Hvor lang er din cyklus?

Min cyklus er på 28 dage, jeg testede fra dag 9 imellem klokken 10 og 20 ikke noget fast tidspunkt. Når stregerne var meget tydelige så testede jeg to gange om dagen

Ca 34 og 35 dage. Altså jeg ved præcis hvornår ugen for ægløsning går igang, og også hvornår den er der og endda hvilken side den kommer. Så har godt styr på den, men lægen syntes at teste var en god ide alligevel 

Ifølge clue skal den falde d. 21 oktober. 

Anmeld Citér

2. oktober

Darling

Profilbillede for Darling
Anonym skriver:

Ca 34 og 35 dage. Altså jeg ved præcis hvornår ugen for ægløsning går igang, og også hvornår den er der og endda hvilken side den kommer. Så har godt styr på den, men lægen syntes at teste var en god ide alligevel 

Ifølge clue skal den falde d. 21 oktober. 

Du kan bare ikke altid stole på en app desværre, da jeg blev gravid med min søn havde min rykket sig med 4 dage. Jeg var aldrig blevet gravid hvis jeg ikke havde testet. Kroppens signaler er heller ikke altid nok desværre. Din krop fungerer jo ikke som en kalender, der kan og vil ske udsving på et tidspunkt

Anmeld Citér

2. oktober

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Du kan bare ikke altid stole på en app desværre, da jeg blev gravid med min søn havde min rykket sig med 4 dage. Jeg var aldrig blevet gravid hvis jeg ikke havde testet. Kroppens signaler er heller ikke altid nok desværre. Din krop fungerer jo ikke som en kalender, der kan og vil ske udsving på et tidspunkt

Det er sandt. 

Men altså har ikke taget fejl endnu og det uden app ☺️. Men da jeg skal betale for det her så vil jeg gerne være 100% Men altså får også ovitrelle skal bare helst ramme så præcis som muligt 

Anmeld Citér

2. oktober

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Det er sandt. 

Men altså har ikke taget fejl endnu og det uden app ☺️. Men da jeg skal betale for det her så vil jeg gerne være 100% Men altså får også ovitrelle skal bare helst ramme så præcis som muligt 

Tager du andre hormoner ?

Anmeld Citér

2. oktober

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Det forstår jeg ikke … bliver du ægløsningsscannet? De må ikke give dig ovitrelle, medmindre de har målt dine æg. Kan slet ikke forstå, at de siger at du selv skal holde øje med det. Ovitrelle giver jo netop ægløsning 

Anmeld Citér

2. oktober

Anonym trådstarter

Tager du andre hormoner ?

Nej skal kun have ovitrelle.☺️ Da jeg er uden partner så skal bare igennem almindelige iui-d.

Anmeld Citér

3. oktober

MortilF

Profilbillede for MortilF

Teststregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolsrregen. Så er dit LH steget. Så for man som regel ægløsning indenfor 24=36 timer.

Anmeld Citér

13. oktober

Anonym trådstarter

Anonymvic skriver:

Det forstår jeg ikke … bliver du ægløsningsscannet? De må ikke give dig ovitrelle, medmindre de har målt dine æg. Kan slet ikke forstå, at de siger at du selv skal holde øje med det. Ovitrelle giver jo netop ægløsning 

De har målt mine æg de var igår 13mm igår og skal tage ovitrelle imorgen aften

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.