Hvad sker der lige for mit LH niveau?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.005 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2023

PenelopePie

Altså jeg tester for æl men fatter hat af hvad der foregår i min krop. Nogen der har erfarring med at LH stiger/falder/og stiger igen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2023

Darling

Det er helt normalt, den fungerer ikke som en graviditetstest og skal ikke blive ydeligere, selvfølgelig med nogle forbehold. Mine kan gå fra helt svag til positiv fx

Anmeld Citér

1. oktober 2023

Darling

Darling skriver:

Det er helt normalt, den fungerer ikke som en graviditetstest og skal ikke blive ydeligere, selvfølgelig med nogle forbehold. Mine kan gå fra helt svag til positiv fx

Jeg har dog kun brugt babyplan og husker du at holde dig i 4 timer med minimalt væskeindtag?

Anmeld Citér

1. oktober 2023

PenelopePie

Jeg bruger dem ikke som graviditetstest, men udelukkende til at tracke ÆL og der står at man skal blive ved med at teste for at se at LH niveauet forbliver nede efter ÆL. Hvilket det jo så tydeligvis ikke gør����‍♀️

Anmeld Citér

1. oktober 2023

Darling

PenelopePie skriver:

Jeg bruger dem ikke som graviditetstest, men udelukkende til at tracke ÆL og der står at man skal blive ved med at teste for at se at LH niveauet forbliver nede efter ÆL. Hvilket det jo så tydeligvis ikke gør����‍♀️

Det ved jeg godt du ikke, jeg fortæller blot at den ikke fungerer sådan og den svinger i styrke som dine gør  den skal ikke blive tydligere og tydligere eller svagere og svagere. det kan den, men det skal den ikke det er helt normalt det du oplever 

Anmeld Citér

1. oktober 2023

PenelopePie

Nåhr okay på den måde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.