Høj bedsidecrib

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.598 visninger
9 svar
6 synes godt om
1. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hej! 
nogen der kan anbefale en bedsidecrib der kan indstilles til en høj seng? (Kontinental) 

vores seng er fra gulvet og op 65 cm. 
synes jeg har set mig blind i bedsidecribs efterhånden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2023

nanan78

Profilbillede for nanan78

Babybay boxspring er til høj seng

Anmeld Citér

1. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
nanan78 skriver:

Babybay boxspring er til høj seng

Tak

Anmeld Citér

1. oktober 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Jeg hentede et par gamle leksikon på loftet og fik sengen højere op   Kønt? Nej? Billigt? Ja! 

Anmeld Citér

1. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Minime2018 skriver:

Jeg hentede et par gamle leksikon på loftet og fik sengen højere op   Kønt? Nej? Billigt? Ja! 

Tænker bare ifht sikkerhed hvis en bog fx skrider 

tror ikke jeg ville kunne finde helt ro i det.. så hellere betale det ekstra og være tryg ved det

Anmeld Citér

1. oktober 2023

Kir

Vi har haft Troll bedside crib Oslo. Har været rigtig glad for den, den er med hjul som kan låses. Mener den kan indstilles til senge i højden 60-75 cm. Dog er den smal (vi har ikke det største soveværelse), så vores unger skiftede til en større seng omkring 5-6 mdr. 

Anmeld Citér

1. oktober 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
*.* skriver:

Tænker bare ifht sikkerhed hvis en bog fx skrider 

tror ikke jeg ville kunne finde helt ro i det.. så hellere betale det ekstra og være tryg ved det

tror faktisk jeg lagde skumvaskeklude under og den skred ingen steder. Men han brugte den oss kun 3 mdr før han var typen der var til rigtig baby tremmeseng ved siden af mig. 

Anmeld Citér

1. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Kir skriver:

Vi har haft Troll bedside crib Oslo. Har været rigtig glad for den, den er med hjul som kan låses. Mener den kan indstilles til senge i højden 60-75 cm. Dog er den smal (vi har ikke det største soveværelse), så vores unger skiftede til en større seng omkring 5-6 mdr. 

Vil lige prøve at kigge på den vores soveværelse er rigeligt stort, men den lille skal jo også over i en tremmeseng når tiden er og den lille kan sidde selv. Vores datter begyndte at sidde selv allerede lige inden hun blev 5 måneder.. er jo forskelligt men forventer da at en tremmeseng bliver aktuel inden for det første halve år

Anmeld Citér

1. oktober 2023

Kir

*.* skriver:

Vil lige prøve at kigge på den vores soveværelse er rigeligt stort, men den lille skal jo også over i en tremmeseng når tiden er og den lille kan sidde selv. Vores datter begyndte at sidde selv allerede lige inden hun blev 5 måneder.. er jo forskelligt men forventer da at en tremmeseng bliver aktuel inden for det første halve år

Jeg mener BabySam sælger dem hvis man vil se dem irl. Ellers købte vi vores hos jolly room.dk, der var den billigst.

Jeg synes også det er fedt at siden kan sættes i tre positioner, så den kan også bruges fritstående. 

Anmeld Citér

2. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Kir skriver:

Jeg mener BabySam sælger dem hvis man vil se dem irl. Ellers købte vi vores hos jolly room.dk, der var den billigst.

Jeg synes også det er fedt at siden kan sættes i tre positioner, så den kan også bruges fritstående. 

Det er klart en fordel  

Skal ind til byen i dag så slår jeg lige et smut forbi babysam og kigger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.