Ingen hjertelyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2023

Anonym trådstarter

Hej alle sammen,

I 2018 havde jeg en spontan abort, hvor jeg i ca 7 uge begyndte at bløde. Graviditeten var ikke planlagt og det berørte mig ikke så meget. 

Men nu er jeg igen blevet (planlagt) gravid. Jeg har været så overvældet af bekymring og angst for at det samme skulle ske igen. Og jeg har ikke kunne slappe af en eneste dag. 
Derfor valgte min mand og jeg en tidlig tryghedsscanning. 

Hun satte mig til at være 6+3, som også passer med egne beregninger, og målte fosteranlægget til at være 6mm. På skærmen hørte vi hjertet banke, men desværre meget uregelmæssigt og langsomt.. (det undre mig vi kunne hørte hjertebanken og hun brugte ultralyd? Jeg troede kun man så hjerteblink?)

4 dage senere har vi været til kontrol, og her stoppede vores drøm. Hjertet slog ikke længere og fosteret var ikke vokset. 

Har i oplevet noget lignende? Kan det på nogen måde ændre sig? Ved i om ultralyd kan tage fejl så tidligt?
ved ikke hvad jeg nøjagtig søger, det bare så hårdt at miste håbet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har netop været gennem det samme, hvor hjerteblink var uregelmæssig 7+2 og der ikke var hjerteslag mere halvanden uge senere. Jeg tror desværre det er slut, når der har været hjerteblink og det forsvinder igen. Sagde de ikke det til dig, da du blev scannet? Jeg aborterede spontant et par uger efter den første scanning og venter på 1. mens nu. Det er ikke en sjov situation. Kram 

Anmeld Citér

30. september 2023

Anonym

Når først hjertet er stoppet med at slå så begynder det ikke igen desværre  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.