mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.151 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2008

Minedrenge

ja jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle plasere den, så nu ligger den altså her:P

Det er nu snart 5 mdr. siden jeg fødte og har stadig ikke fået min mens.

Kan det virkelig passe? Er godt nok ved at være liiidt træt af det, selvom at det selvfølgelig heller ikke er sjovt når først man har det, hehe! Men nu må det meget gerne snart dukke op!!

Knus Sandie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2008

Bamseboet :D

Jeg fik pks d. 24 juli... og jeg har heller ikke fået mens endnu...

savner det dog heller ikke

Anmeld

15. april 2008

Minedrenge

jeg fik AKS D.18/11, meeen vil nu gerne have den.

Det er da læænge din er væk :-o

Anmeld

15. april 2008

Skovurt

Hej

Heldige tøser siger jeg da bare :P

Jeg fik min mens allerede 6 uger efter fødslen, og den har været regelmæssig siden - jeg havde dog ellers lige set frem til nogle måneder eller 8 uden at skulle bekymre mig om det :)) (og det er faktisk sådan at jeg nu lider af ekstreme mavesmerter - helt ve agtige -, hovedpine og kvalme i de 2 første dage hver gang. Har aldrig før været generet af min menstruation - så vildt træls)

Jeg tror da nok det er helt normalt at der kan gå 1-1½ år førend den dukker op igen, efter en fødsel.

Anmeld

15. april 2008

Heidi.

Hejsa..
Ammer du?? Jeg fik ikke min mens før jeg stoppede med at amme.. Der er mange hvor der går et helt år før de får den igen.. Men bare husk at man altså godt kan blive gravid alligevel:D;)

Kh Heidi

Anmeld

15. april 2008

Minedrenge

Ja jeg ammer :)

Men det er da egentlig alligevel, godt nok at man kan blive gravid trods den manglende mens, for så sker der ikke helt så meget ved hvis den bliver væk et par år, og man gerne vil have lavet en lille nu :P

Anmeld

16. april 2008

Skovurt

Hmm... ved godt det siges at amningen kan være en "stopper" for mensen - men jeg ammede altså fuldt ud i lidt over 5 mdr, og fik som sagt første mens. efter blot 6 uger - så amning er tydeligvist ikke altid en stopper - kan jeg sige med let skuffet stemme :P

Anmeld

16. april 2008

A.I.G.

Jeg fødte 18.11. og ammer fuldt ud, ingen mens her ..endnu.
Sidst kom det allerede efter 3½ måned og da ammede jeg fuldt ud i 6 mdr. og stoppede det efter 1 år.

Anette

Anmeld

16. april 2008

Pia

Hej

Jeg fim mens 2½ måned efter fødslen.
Når man ammer bliver den ofte væk.. Dog kan man som en anden også skriver godt blive gravid alligevel.
da jeg fik mens ville Lærke ikke ammes mere.. Sp mente at det muligvis var fordi min mælk begyndte at smage for syrligt efter mens start.
Så det er bestemt ikke en fordel at få mens hurtigt.

Mvh PIa.

Anmeld

10. maj 2008

Charlotte_82

Jeg har her sidste gang først fået mens da Melanie var knap 11 måneder...ammer også stadigvæk. Hun fylder 1 år her d 21 maj :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.