Mengrad bristning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2023

Anonym

Kan man virkelig få erstatning, hvis det ikke er jordmoderens skyld, at man brister?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan man virkelig få erstatning, hvis det ikke er jordmoderens skyld, at man brister?

Ja, det tæller som en ulykke. Så det er gennem min egen ulykkesforsikring. 

Anmeld Citér

15. november 2023

Anonym

Jeg har også fået en 3a bristning og har lige fået anerkendt skaden. Jeg kan dog først søge om erstatning for mengrad et år efter fødslen. Det er til februar, så det er jeg lidt spændt på. 

Anmeld Citér

16. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har også fået en 3a bristning og har lige fået anerkendt skaden. Jeg kan dog først søge om erstatning for mengrad et år efter fødslen. Det er til februar, så det er jeg lidt spændt på. 

Spændende! Det kommer jo selvfølgelig an på, om du ender med at have gener. Man får desværre ikke erstatning for selve smerteforløbet.

Min sag forventes afsluttes indenfor en uges tid. Du må skrive, hvis du har spørgsmål. 

Anmeld Citér

16. november 2023

Anonym

Nej det jo det, men jeg ved de som regel tager udgangspunkt i mengradsberegneren, men der fremgår ikke rigtig noget omkring de regioner synes jeg �� Jeg er spændt på om der vil være en mengrad uanset hvad - ligesom der f.eks. er ved et overrevet korsbånd fordi man ved det aldrig bliver 100% igen. Jeg ved ikke nok om det. 
Har du gener nu? 
Du må meget gerne vende retur med afgørelsen hvis du har lyst. ��

Anmeld Citér

18. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej det jo det, men jeg ved de som regel tager udgangspunkt i mengradsberegneren, men der fremgår ikke rigtig noget omkring de regioner synes jeg �� Jeg er spændt på om der vil være en mengrad uanset hvad - ligesom der f.eks. er ved et overrevet korsbånd fordi man ved det aldrig bliver 100% igen. Jeg ved ikke nok om det. 
Har du gener nu? 

Jeg tror ikke, at man får noget, hvis man ikke er påvirket af gener. Jeg har desværre en del problemer, men der er også to af mine muskler i underlivet, der er gået til og simpelthen forsvundet efter bristningen. Så jeg har inkontinens overfor urin, luft og afføring. Derudover har jeg smerter både i forbindelse med sex og bare, når jeg sidder ret op. 

Anmeld Citér

21. november 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du gener nu? 

Jeg har lige fået svar. Jeg har fået en mengrad på 18%

Anmeld Citér

22. november 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige fået svar. Jeg har fået en mengrad på 18%

Hold da op. Stort tillykke med det! Selvom jeg selvfølgelig tænker du helst så at alt var normalt down there. Men dejligt for dig at få det anerkendt og et lille plaster på såret. 

Anmeld Citér

22. november 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror ikke, at man får noget, hvis man ikke er påvirket af gener. Jeg har desværre en del problemer, men der er også to af mine muskler i underlivet, der er gået til og simpelthen forsvundet efter bristningen. Så jeg har inkontinens overfor urin, luft og afføring. Derudover har jeg smerter både i forbindelse med sex og bare, når jeg sidder ret op. 

Puha det er også voldsomt.

Hvad er processen egentlig når man skal søge om erstatning? Skal man til egen læge og have lavet en vurdering, som skal bruges til mengradsberegning eller er det direkte til forsikringen som du har oplyst dine gener til? 

Jeg er bare nysgerrig da jeg kun har erfaring fra et ødelagt korsbånd og det er jo nok en helt anden proces. 

Anmeld Citér

22. november 2023

*.*

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.