Eksperthjælp: Hun har ikke lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.401 visninger
0 svar
1 synes godt om
29. september

Gitte Sander

Hej

Jeg er en mand på 39 med en kæreste, der er fire år yngre. Vi har været sammen i fire år, og jeg er rigtig glad for hende, og føler at det er gengældt.
Vi bor hver for sig, hun bor alene og jeg bor sammen med mine to børn i en 7/7 ordning, fra et tidligere forhold.

Når det er sagt, så har jeg længe tænkt på om det skal være os i længden, ikke fordi jeg ikke er glad for hende, for det er jeg, jeg er meget glad for hende! Hun virker også til at være meget glad for mig, og elsker at lave ting sammen.

Problemet i min verden er at hun ikke ønsker berøringer, kys og kram. Hun siger det ikke højlydt, hun trækker sig bare med lynets hast. Det er så både børn, familie og venner har hevet mig til side, og spurgt om vi er okay.

Endvidere er vores sexliv, som er den del der nære mig mest, helt dødt! Vi har været til sexolog i en længer periode, hvor konklusionen blev at hun ikke have de tanker/behov for sex som jeg havde.
Der går ca. 6 måneder i mellem sex, og her sidste gang gik der 9-10 måneder.

Sexen forgår ved at vi onaner side om side, uden for mange berøringer. Førhen fik jeg lov til at nyde hende, når hun var færdig med sin dildo, men det siger hun ordret nej til nu, da hun siger det gør ondt.

Smerten har hun gået med længe, og valgt først at gå til læge over et år efter, da jeg sagde hun skulle, da hun kunne være syg, og det lage en kæmpe dæmper for vores forhold. Hun fik udlevet en crem til at behandle smerten, denne crem kan jeg nu se to år efter, aldrig har været åbnet?

Det skal siges, at der er en meget stor kontrast fra vores sexlivs begyndelse til nu, for i starten var det super hot, hårdt og vildt! Og hun tog tit teten i sengen!

Hele min krop skriger til himlen om intimitet, sex og kærlighed! Jeg klager sjælden, og er holdt op med at tag Iterativ, da det gør ondt at blive afvist 24/7.

Jeg ligger ingen pres, og holder bolden på egen banehalvdel når jeg tager en snak med hende om mine behov, snakken er der ca hver 4-5 måned.

Hun siger heletiden at hun simpelthen ingen behov har for sex, og der intet galt er med mig, da hun ved at det går mig på.

Nu kommer roden til dette skriv.
Jeg havde så små accepterer at vores behov for sex, var meget forskellige.
Men nu har jeg over en periode på en måned kunne konstater at hun onaner ca 1 til 2 gange om ugen med sin dildo.
Normalt vis ville jeg hylle solo sex, men lige nu føler jeg mig i den grad fravalgt, jeg har åbent fortalt om mine behov, og har fået tudet ørne fulde med at hun ikke havde et behov! Føler hun har et kæmpe behov, bare ikke for mig, og det gør så sindssygt ondt!

Er det mig der er helt forkert på den?

Har spurgt hvorfor vi ikke kan ligge sammen, når hun så gør det, men det har hun ikke lyst til.

Føler mig afvist og forkert på alle måder.

Mvh Mig

Gittes svar

Hej,

Dine følelsesmæssige reaktioner er fuldt forståelige. Da I allerede har gået hos en sexolog, vil jeg foreslå dig at kontakte vedkommende igen og få en tid der sammen, da vedkommende allerede kender til jer.

Hvis ikke I var tilfredse med at gå der, vil jeg foreslå at finde en anden. Ud fra det, du beskriver, tænker jeg at det kan være gavnligt med en kvalificeret terapeut, som både er sexolog og parterapeut. 

Mvh.

Gitte

Gitte modtager enkeltpersoner og par i terapi, ligesom hun afholder mindfulnessgrupper, udviklingsgrupper, samt weekend workshops for par. Hun er forfatter til bogen "Grib kærligheden"

Se Gittes hjemmeside: gittesander.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.