Ammevejleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.788 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2023

Anonym trådstarter

Er der nogen som kan anbefale en god ammevejleder i Nordjylland? Og gerne nord for fjorden og syd helst kun i Aalborg ellers bliver det for langt

Jeg havde desværre et mislykket ammeforsøg i første gravditet og jeg vil gerne have noget hjælp. Prisen er ligegyldig det skal bare en som er god og ibclc certificeret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Kender ingen men vil sige spørg din SP. De kommer gerne lidt ekstra og hjælper og støtter. 

kan trøste med det måske er total unødvendigt! 
med min søn kunne jeg simpelthen ikke få amningen op og køre så han blev hurtigt flaskebarn.. 

med min datter kørte det bare fra dag 1, hun havde total styr på det, og jeg ammede hende til hun var 1 år 

håber du får det til at fungere denne gang

Anmeld Citér

29. september 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Kender ingen men vil sige spørg din SP. De kommer gerne lidt ekstra og hjælper og støtter. 

kan trøste med det måske er total unødvendigt! 
med min søn kunne jeg simpelthen ikke få amningen op og køre så han blev hurtigt flaskebarn.. 

med min datter kørte det bare fra dag 1, hun havde total styr på det, og jeg ammede hende til hun var 1 år 

håber du får det til at fungere denne gang

Jeg har snakket med sp om det, hun sagde jeg selv skulle søge for det er ikke sikkert hun har tid. De er ret presset i mit område og er kun to desværre. 

Jeg har indadvendte/flade brystvorter og brik fungerede slet ikke for mig. Så jeg vil gerne være på forkant

Anmeld Citér

29. september 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg kender desværre ikke nogle i Nordjylland, men måske dit sygehus har et amme ambulatorie?

Det har de i hvert på Hvidovre hvor jeg fik rigtig god vejledning både før og efter fødslen af min yngste 

Anmeld Citér

29. september 2023

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Jeg kender desværre ikke nogle i Nordjylland, men måske dit sygehus har et amme ambulatorie?

Det har de i hvert på Hvidovre hvor jeg fik rigtig god vejledning både før og efter fødslen af min yngste 

Det har de desværre ikke, den eneste mulighed jeg har er at blive indlagt i 2 dage HVIS der er plads.

Anmeld Citér

29. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Jeg har snakket med sp om det, hun sagde jeg selv skulle søge for det er ikke sikkert hun har tid. De er ret presset i mit område og er kun to desværre. 

Jeg har indadvendte/flade brystvorter og brik fungerede slet ikke for mig. Så jeg vil gerne være på forkant

Åh hvor ærgerligt  

prøv eventuelt babyinstituttet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.