Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis i har oplevet blødning i starten af jeres graviditet, hvor meget har det så været? Jeg har nemlig oplevet først lyserødt blod, som stoppede igen. Så en smule mørkerødt, og så brunt og så tilbage til mørkerødt osv. Men det sker hver gang jeg tørrer mig på toilettet. Hvor længe har i oplevet at det varer?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har oplevet det 3 gange og der har det startet som pletblødning on off to af gangene og tiltaget i SA en gang. Dog mistede jeg alle tre. MEN på hospitalet sagde de til mig, at 20% af gravide oplever pletblødning, så for mange betyder det ikke noget
Jeg har blødt i 2 graviditeter. Den ene startede sol pletblødning men endte med meget voldsom blødning, jeg var ikke i tvivl om at jeg mistede. Sidste graviditet havde jeg et par blødninger som du beskriver, de tog aldrig til. Den graviditet blev til lillesøster som er sund og rask
Jeg har været gravid 5 gange og køen alle 5 gange, jeg har mistet tre af dem.
Blødte frem til uge 13 med den store uden det havde nogen betydning.
I denne gravditet har jeg blødt to gange uden det har haft betydning.
Jeg har prøvet plet der var pga MA.
Og styrtblødning der blev til baby.
Så det er svært at vide hvilken vej det vil gå.
Men rigtig mange oplever blødning uden der sker mere
Hvor langt er du?
Jeg har blødt en del i min nuværende graviditet- og blevet tjekket på sygehuset og selvbetalt tryghedsscanning. Det stoppede ca uge 8-9 stykker og der har ikke været tegn på blødning siden - og nu er jeg i uge 18 og baby har det dejligt i min mavse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128