Forskellige test forskellige svar!? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2023

Anonym trådstarter

Håber nogle kan hjælpe en ellers fortvivlet kvinde ������ Har været igennem et hårdt forløb med en spontan abort, hvor jeg måtte få en medicinsk abort for at udstøde graviditeten… �� Vi forsøgte så at blive gravide ved den første ægløsning efter aborten, og nu begynder jeg at teste positiv på nogle graviditetstest ca 10 dage efter. På clearblue almindelig digital + tidlig digital. Mens jeg på andre test, fx Femometer tidlig test, umiddelbart tester negativ, selvom man burde kunne tage den flere dage før forventet menstruation… 

Burde være ca. 3+3-4, men det er jo svært at sige, da jeg ikke har nogen sidste mens at regne ud fra ��

Har I prøvet lignende før? Håber sådan det er en ny graviditet, som faktisk bliver siddende, men synes det er underligt, at de sensitive tests i så fald ikke fanger den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2023

Anonym

Du skal altid holde dig til et mærke for testene opfanger hcg forskelligt. 

Jeg ville vente en uge også teste igen, er du sikker på alt hcg er ude af kroppen og det ikke er en rest testen har opfanget?

Jeg er ked af dit tab

Anmeld Citér

27. september 2023

Anonym trådstarter

Tak for omsorgen ��♥️ Og Ja, tager også kun Clearblue fra nu af, bare for at undgå forvirring. 

De vil gerne ha’ mig til en tidlig scanning, hvor de kan fastslå, om der skulle sidde en rest tilbage. Men det skulle undre mig, da jeg blev scannet for tre uger siden, hvor de i hvert fald ikke fandt noget, og hvor HCG-niveauet var helt nede på 6. 

Anmeld Citér

27. september 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg ville stole på clear blue. Har aldrig oplevet den har taget fejl og når dit Hcg var 6 og de intet så ved scanning er det usandsynligt det er det.  
håber for dig

Anmeld Citér

27. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for omsorgen ��♥️ Og Ja, tager også kun Clearblue fra nu af, bare for at undgå forvirring. 

De vil gerne ha’ mig til en tidlig scanning, hvor de kan fastslå, om der skulle sidde en rest tilbage. Men det skulle undre mig, da jeg blev scannet for tre uger siden, hvor de i hvert fald ikke fandt noget, og hvor HCG-niveauet var helt nede på 6. 

Når hcg er så langt nede så burde det hele være ude, sådan har det været for mig alle gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.