Hjælp til at komme videre fra x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2023

Anonym trådstarter

Av av av hvor gør det bare ondt lige nu. Ville ønske man bare kunne få lov at græde. Men dette er ikke muligt med en 7 og 8årig hjemme altid. Han er ikke mine børns far.

Så måtte jeg flytte i alt hast bor ved mine forældre nu med 2 børn på et værelse jeg har ny bolig fra 1/12 

Men hvad kan jeg gøre for at glemme ham er ikke gået fra ham fordi jeg ikke elsker ham men fordi han har et alkohol misbrug.

Jeg tænker på ham hele tiden har lyst til at kontakte ham hele tiden men gør jeg selvfølgelig ikke og jeg må ikke falde tilbage i hans arme igen det duer ikke hvordan holdt i ved har i nogle gode råd.  Håber jo han engang får det godt så jeg kan være sammen med ham men tror desværre ikke det bliver muligt hader det her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Av av av hvor gør det bare ondt lige nu. Ville ønske man bare kunne få lov at græde. Men dette er ikke muligt med en 7 og 8årig hjemme altid. Han er ikke mine børns far.

Så måtte jeg flytte i alt hast bor ved mine forældre nu med 2 børn på et værelse jeg har ny bolig fra 1/12 

Men hvad kan jeg gøre for at glemme ham er ikke gået fra ham fordi jeg ikke elsker ham men fordi han har et alkohol misbrug.

Jeg tænker på ham hele tiden har lyst til at kontakte ham hele tiden men gør jeg selvfølgelig ikke og jeg må ikke falde tilbage i hans arme igen det duer ikke hvordan holdt i ved har i nogle gode råd.  Håber jo han engang får det godt så jeg kan være sammen med ham men tror desværre ikke det bliver muligt hader det her. 

Det er voldsomt svært. Og der er ingen gylden vej til at komme videre. Det er en dag af gangen og et skridt foran det andet. 

min ex og jeg gik fra hinanden for snart 7 måneder siden og det gør stadig ondt, tænker på ham hele tiden og savner ham voldsomt meget. Men jeg skal heller ikke tilbage til ham. For han er ikke god for mig. 

det bliver nemmere for hver dag der går. Men det tager tid. Giv sig selv lov til at sørge over ham. Rigtig nok kan man ikk bare græde foran børnene. Men jeg gjorde det at jeg gik i bad noget oftere end normalt også tog jeg en god tudetur under bruseren. Det opdagede han aldrig. 

Anmeld Citér

26. september 2023

Anonym

Jeg sender dig masser af styrke og kram. Du er sej og stærk og kan komme igennem dette. Du har taget den rigtige beslutning for dig og ikke mindst dine børn. Hold dig oppe med tanken om at dine børn ikke skal vokse op med misbrug.

tag en enkelt pjækkedag hvor du kan være alene, græd hele dagen hvis du har behov for det og vær god ved dig selv. brug dit netværk og din familie og du er ikke alene eller for meget.

skriv dagbog og en dag når du er kommet ud på den anden side så vil du takke dig selv for ar være så stærk som du er nu fordi du holder fast. Og det er ok at være sårbar. Ens børn må også godt vide at livet ikke altid er en dans på roser og at man kan klare alting når man står sammen

Anmeld Citér

26. september 2023

Anonym

Kære Du.

Jeg ved nogenlunde hvad du føler, min eksmand var mig utro da jeg ventede vores tredje barn og det var så hårdt at komme videre og troede jeg aldrig ville komme over det og en dag vågnede jeg op og så var alt ændret.

Mit trick var at jeg græd når jeg var i bad og når de sov det hjalp en del at få afløb fra det.

Det skal nok komme en dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.