Socialrådgiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.080 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2023

Anonym trådstarter

Jeg er nyuddannet socialrådgiver, og kunne godt tænke mig at høre, hvad I får og har fået i løn, hvad trin I startede på, hvad tillægsområde, hvad erfaring havde du i forvejen (evt. studentermedhjælper e.l.), og hvordan din løn blev forhandlet frem.

Jeg har orienteret mig på DSF side angående løn, trin og område, og ønsker at høre virkelige eksempler på, hvad I får, hvor længe I har været i den stilling og hvad erfaring I har med jer osv

Du kan være anonym

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2023

Anonym

Kommunalt ansat. Får 35.000 har været færdig i 3 år. Har fagrelevant erfaring fra studietiden 

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kommunalt ansat. Får 35.000 har været færdig i 3 år. Har fagrelevant erfaring fra studietiden 

Tak for dit indput Hvad løntrin startede du på og hvad er du på nu? Og er det samme stilling du har været i siden du blev uddannet? Fik du noget ekstra fordi du havde relevant erfaring fra dit studie? (tænker det var enten fra praktiktiden eller som studentermedhjælper?)

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym

Uddannet i 3 år - erfaring gennem studie tiden.

Startede på sats 31 - har efterfølgende forhandlet 2 trin mere.... vi forhandler løn hvert år sammen med hk'rr om et vis antal løntrin. I år var det vist 20 trin til ca 300 ansatte.

Vi stiger i min ansættelse kommune ikke et vis antal løntrin efter et bestemt antal års ansættelse....det gør en del andre ved jeg

Jeg er ansat i jobcenter, i et område hvor satsen er lavest og nok ansøgere...hvilket gør det svært at hive lønnen op....