Anonym skriver:
Må jeg spørge, hvad erfaring gennem studietiden var? Og var det relevant til lige netop den stilling, du sad i efterfølgende, hvor du fik forhandlet trin?
Hvordan foregår en forhandling om løntrin?
Hvilke ting kan man få ekstra trin ved. Du nævner, at du har fået to trin for nogle opgaver du varetager. Hvad kan det være. Jeg har job indenfor voksenområdet. Vil der være noget at hente her?
Jeg fik ikke løntrin for min erfaring.... hvilket mange andre har gjort.....min TR glemte det i farten desværre.. jeg har arbejdet indenfor jobcenter, hvilket jeg også gør nu
Jeg har arbejdet som socialrådgiver med egen sagsstamme under studiet.
Hvert år bliver der meldt ud hvad fokus er ift. Løntrin....det kan være faglig udvikling, mm så skal man selv anmode om lønstigning og selv sige hvor mange trin man anmoder om og hvorfor. Så sidder tr, leder og sammen udvælger hvem der skal have løntrin.
Ved HK som vi forhandler i samme pulje med får automatisk stigning også fordi deres fagforening har forhandlet det.....
Jeg er super bruger i vores fagsystem og AMR.... vi får ikke nedsat sagstal i forbindelse med varetagelse af andre funtioner, men istedet løntrin....som så bortfalder den dag vi frasiger os funktionen....
Og ville heller selv have mindre sagstal.....
Anmeld
Citér