Kan det være et tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2023

Anonym trådstarter

Hej med jer. Inden i allesammen siger at jeg skal prøve at tage en test, så er dette prøvet for nylig, og den siger negativ, og ved desværre ikke hvor langt jeg er henne, hvis jeg nu er gravid, men jeg prøver selvfølgelig at teste igen, vil bare gerne lige høre jeres erfaringer.

Men jeg opdagede lige før, at da jeg tørrede mig efter at have tisset, så var der lidt lyserødt udflåd på papiret, men ingen tegn på at det er min menstruation der er på vej, og plejer heller aldrig at have lyserødt udflåd. Kunne også se lidt i mit trusseindlæg, at det havde en lyserød farve.

Kan dette lyserøde udflåd være et tegn på graviditet i tidlig stadie? 
På forhånd tak piger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2023

mor_til_2_

Anonym skriver:

Hej med jer. Inden i allesammen siger at jeg skal prøve at tage en test, så er dette prøvet for nylig, og den siger negativ, og ved desværre ikke hvor langt jeg er henne, hvis jeg nu er gravid, men jeg prøver selvfølgelig at teste igen, vil bare gerne lige høre jeres erfaringer.

Men jeg opdagede lige før, at da jeg tørrede mig efter at have tisset, så var der lidt lyserødt udflåd på papiret, men ingen tegn på at det er min menstruation der er på vej, og plejer heller aldrig at have lyserødt udflåd. Kunne også se lidt i mit trusseindlæg, at det havde en lyserød farve.

Kan dette lyserøde udflåd være et tegn på graviditet i tidlig stadie? 
På forhånd tak piger

Hvornår havde du æl ?  

Jeg havde implantations blødning ved begge mine graviditeter Såååå det er gode tegn hvis du er omkring uge 3  

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

Hvornår havde du æl ?  

Jeg havde implantations blødning ved begge mine graviditeter Såååå det er gode tegn hvis du er omkring uge 3  

Jeg ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning, fordi jeg er stoppet på p-piller, og min menstruation er ikke kommet endnu siden, og det er 2 måneder siden ca. Men det er jo stadig muligt at blive gravid, men jeg ved hverken hvornår min mens burde komme eller hvornår jeg har haft ægløsning. Derfor kan jeg jo ikke gå ud fra det.. 

Har dog aldrig oplevet sådan lyserødt udflåd både i trusseindlæg og på papiret efter jeg tørrer mig 

Anmeld Citér

25. september 2023

mor_til_2_

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning, fordi jeg er stoppet på p-piller, og min menstruation er ikke kommet endnu siden, og det er 2 måneder siden ca. Men det er jo stadig muligt at blive gravid, men jeg ved hverken hvornår min mens burde komme eller hvornår jeg har haft ægløsning. Derfor kan jeg jo ikke gå ud fra det.. 

Har dog aldrig oplevet sådan lyserødt udflåd både i trusseindlæg og på papiret efter jeg tørrer mig 

Ahhh okay. Så du er lige stoppet med p-piller så tror jeg nærmere det er mens der er på vej  

Jeg har tit haft lyserrødt udflåd dagen før mens kommer når det er første mens efter stop (har stoppet med p piller i perioder en 2-3 gange

Men ja - det er svært at sige før der er gået noget tid  

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym

Det kan det være, men det kan også være tegn på mens, en pletblødning, sarte slimhinder osv. 

Kroppen kan bruge et helt år på at finde sig selv efter stop på p-piller, så det er først nu du skal lære din krop at kende igen. Sådan som den har været på p-piller er ikke sikkert den også er sådan når du ikke er på prævention

Som udgangspunkt er du jo ikke gravid før testen er positiv, det kan også være en implantationsblødning. Jeg ville give det en 4 dage også teste igen.

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

Ahhh okay. Så du er lige stoppet med p-piller så tror jeg nærmere det er mens der er på vej  

Jeg har tit haft lyserrødt udflåd dagen før mens kommer når det er første mens efter stop (har stoppet med p piller i perioder en 2-3 gange

Men ja - det er svært at sige før der er gået noget tid  

Jeg har bare ingen tegn på begyndende menstruation, og det havde jeg altid inden jeg startede på p-piller. Selvfølgelig også da jeg tog dem, men også da jeg ikke tog dem.. Men jeg prøver at teste igen inden længe  

Anmeld Citér

25. september 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Jeg har bare ingen tegn på begyndende menstruation, og det havde jeg altid inden jeg startede på p-piller. Selvfølgelig også da jeg tog dem, men også da jeg ikke tog dem.. Men jeg prøver at teste igen inden længe  

Min krop var 2-3 måneder om at finde sig selv efter stop på p piller. Havde mærkelige symptomer og mærkelig mens de første måneder efter

Jeg ville ikke turde sætte forhåbningerne alt for højt. Når det er sagt så kan sådan en lys blødning godt være implantationsblødning, især hvis du inden for de næste få dage ikke bløder yderligere

Anmeld Citér

25. september 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg havde pludselig i 2-3 cyklusser lyserød pletblødning i forbindelse med ægløsning.. Havde jeg aldrig prøvet før.. Så det kan også sagtens være ægløsning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.