Mærkelig menstruation efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.018 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. september 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej,

Jeg fik i fredags min første menstruation efter ufrivillig abort. Jeg har blødt som normalt, indtil idag ved 14-tiden, hvor det er stoppet med at bløde igen. Jeg synes godt nok, at det er mærkeligt. Er det normalt? Hvad har i af erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2023

Flnad84

Jeg havde min første mens (efter udskrabning) for 2 uger siden; det var 2 dage med virkeligt kraftig mens, så et helt døgn uden den mindste plet og så 2 dage igen mens let mens… virkeligt mærkeligt…

Anmeld Citér

24. september 2023

MortilF+V

Flnad84 skriver:

Jeg havde min første mens (efter udskrabning) for 2 uger siden; det var 2 dage med virkeligt kraftig mens, så et helt døgn uden den mindste plet og så 2 dage igen mens let mens… virkeligt mærkeligt…

Okay, det lyder også lidt underligt. Jeg må se, hvad der sker.

Anmeld Citér

24. september 2023

Darling

Nu ved jeg ikke hvor langt du var henne men jeg blødte on/off i 7 uger da jeg havde en abort. Det kan være det kommer igen. Jeg er jeg af dit tab

Anmeld Citér

24. september 2023

MortilF+V

Darling skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du var henne men jeg blødte on/off i 7 uger da jeg havde en abort. Det kan være det kommer igen. Jeg er jeg af dit tab

Hold da op. Det var lang tid.

Jeg skulle være 10 uger, men graviditeten var gået i stå 7+1.

Jeg blødte lige omkring en uge efter kirurgisk indgreb. Og fik så menstruation i fredags- på dag 26.

Jeg håber at den kommer igen og ellers må jeg håbe, at alt den nye slimhinde er udstedt.

Anmeld Citér

25. september 2023

MortilF+V

Så gik der næsten 24 timer og her ved 13 tiden kom der så mere, meget mørkt blod, der nærmest "hang" ud af mig. Derefter en smule pletblødning og så igen ingenting.

Det er virkelig mærkeligt.

Anmeld Citér

25. september 2023

Darling

KNV skriver:

Så gik der næsten 24 timer og her ved 13 tiden kom der så mere, meget mørkt blod, der nærmest "hang" ud af mig. Derefter en smule pletblødning og så igen ingenting.

Det er virkelig mærkeligt.

Man kan desværre sagtens bløde længe efter abort, skal du have målt hcg? Jeg fik målt mit begge gange og stoppede ikke med at bløde før det var ude 7 uger den ene gang og 8 uger den anden gang

Anmeld Citér

25. september 2023

MortilF+V

Darling skriver:

Man kan desværre sagtens bløde længe efter abort, skal du have målt hcg? Jeg fik målt mit begge gange og stoppede ikke med at bløde før det var ude 7 uger den ene gang og 8 uger den anden gang

Jeg blødte i en uges tid.

Og så 26 dage efter aborten begyndte jeg at bløde (fredag) og regner det som udgangspunkt for menstruation, da jeg havde æl på dag 13. Den er bare meget mærkelig.

Anmeld Citér

25. september 2023

MortilF+V

Darling skriver:

Jeg fik målt hcg d. 4/9, som lå på 55..

Anmeld Citér

25. september 2023

Darling

KNV skriver:

Jeg fik målt hcg d. 4/9, som lå på 55..

Og du har ikke fået det målt siden? Det sidste hcg kan godt være lang tid om at falde, så din æltest kan jo have været positiv pga hcg og ikke fordi du har æl

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.