Graviditet udenfor livmoderen - må jeg høre jere…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2023

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg står lidt i ingenmandsland lige nu og ved ikke om jeg har en blivende graviditet eller om det er en gul. Hcg stiger som det skal, men har haft blødning som mens med menssmerter som forsvandt fuldstændig efter 1,5 døgn. Har tid til scanning i næste uge hvor jeg er 6 uger henne, men der er længe til. Og ingen klinikker har tid her i weekenden

Vil jer der har haft en gul fortælle om jeres forløb? Både med hcg-målinger, symptomer, behandling osv

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2023

Newb

Da jeg havde en graviditet udenfor livmoderen blødte jeg ikke som ved menstruation, kun lidt meget brunt udflåd.

HCG steg i en periode, men ikke helt så meget som ved alm graviditet, mener den steg fra 800-1.200 på 2 dage.

Jeg fik medicinsk behandling. Selve behandlingen er 3 stik i maven og så er det overstået… til gengæld må man så ikke forsøge at blive gravid i 3 måneder efter! Efter stikkene fik jeg en ret kraftig blødning efter et par dage. Vi sad en dag og så tv og da jeg så nyste, kunne jeg mærke, at det blev vådt mellem mine ben og da jeg kiggede ned, hvor der bare blod over alt! Jeg husker det dog som om blødning gik væk igen i løbet af et par dage. 

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym trådstarter

Newb skriver:

Da jeg havde en graviditet udenfor livmoderen blødte jeg ikke som ved menstruation, kun lidt meget brunt udflåd.

HCG steg i en periode, men ikke helt så meget som ved alm graviditet, mener den steg fra 800-1.200 på 2 dage.

Jeg fik medicinsk behandling. Selve behandlingen er 3 stik i maven og så er det overstået… til gengæld må man så ikke forsøge at blive gravid i 3 måneder efter! Efter stikkene fik jeg en ret kraftig blødning efter et par dage. Vi sad en dag og så tv og da jeg så nyste, kunne jeg mærke, at det blev vådt mellem mine ben og da jeg kiggede ned, hvor der bare blod over alt! Jeg husker det dog som om blødning gik væk igen i løbet af et par dage. 

Tak for at dele din historie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.