Tidlig test, ser I noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2023

Anonym trådstarter

Måske har I ret.. her er en test fra Rema, i virkeligheden er det ret tydeligt at stregen er lyserød.. For retfærdighedens skyld vil jeg nævne at billedet er taget efter 30 minutter men jeg kunne se en svag streg indenfor tid og så er den så blevet mere tydelig over tid... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Vil mene den er positiv og lige med Rema, der går noget tid før den er ordentligt positiv. Forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

23. september 2023

Anonym

Jeg synes det ligner skygger og ville ikke stole på en test over tid, jeg er blevet skuffet for mange gange

Anmeld Citér

23. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes det ligner skygger og ville ikke stole på en test over tid, jeg er blevet skuffet for mange gange

Alle streger har været der indenfor tid :-) Billedet er bare først taget efter 30 min cirka :-) Det er på 4 teste nu, fra 2 forskellige mærker

Anmeld Citér

23. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg kunne ikke lade være med at teste igen her til morgen og stregen kom igen indenfor tid. Nu har jeg taget det her billede, øverste er fra i dag og nederste er samme test som i går, nu er den bare tørret helt op. 

Hvor spændende. Forsigtig tillykke.

Anmeld Citér

23. september 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Forsigtigt tillykke

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

24. september 2023

Anonym trådstarter

Tak for alle tillykker Her til morgen kom den fineste lyserøde streg på Valmed indenfor 2 minutter, så den er sgu god nok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.