Hej med jer
Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide siden maj måned. Det er ikke så længe, I know, og jeg ved altså meget lidt om alt det her og har ikke nogen veninder, som jeg har lyst til at betro mig til, så nu bliver det jer i stedet
Min cyklus er lettere ustabil, men de sidste par måneder har den været på 32-34 dage. Jeg har også testet for ægløsning og hvis testene passer, så har jeg haft ægløsning på dag 21-22 de sidste par måneder.
I min nuværende cyklus er jeg nu på dag 37!!! Jeg testede for ægløsning, men da vi skulle afsted på ferie, nåede jeg ikke at ramme den inden ferien og havde ikke tests med. Jeg nåede dog at have en svag streg på dag 21 og det plejer at betyde, at den bliver positiv indenfor 1-2 dage efter, så jeg har måske haft ægløsning lidt senere denne gang, hvilket også kan forklare, at cyklus er et par dage længere. Jeg bør dog være omkring menstruationstidspunktet nu.
De sidste par dage har jeg haft lidt prikken, som ikke har føltes helt som normale menstruationssmerter og normalt plejer jeg at have pletblødninger et par dage inden menstruationen og denne gang har der været absolut ingenting.
For en uge siden havde jeg et par dage helt gennemsigtigt slimet udflåd, som jeg har googlet mig til også kan være et graviditetstegn.
Mine bryster vokser (det gør de også tit op til mens) og her til morgen synes jeg, at jeg har lidt kvalme. De sidste par dage har jeg været træt og følelsesmæssigt ustabil uden nogen logisk forklaring.
MEN jeg har taget både alm. graviditetstests og tidligere graviditetstests og der er ikke så meget som antydningen af en streg.
Er min mens bare forsinket, eller tester jeg bare for tidligt?
Anmeld
Citér