Hej alle
jeg føler mig som en dårlig mor meget dårlig mor. Jeg er ked af det, fordi der næsten aldrig er en dejlig putning.
stort set hver gang jeg skal putte laver mine børn ballade. De deler værelse og jeg er alene. Det er ikke muligt at putte dem hver for sig da jeg som sagt er alene og de er 2 og 4 år og kan derfor ikke sidde alene og “vente”
jeg sidder nogle gange i en putning i 1,5 time. Og det kan jeg bare ikke holde ud. På skift så larmer de, snakker, synes, hører ik efter og er forstyrrende over for hinanden. Jeg ender altid med at hæve stemmen og sige “så det nok” “så det godnat” “stop så” osv. de bliver skide jaloux på hinanden hele tiden hvis fx den ene har brug for et kram, så det ender med den ene nærmest “går sur i seng” hvis det giver mening.
det er ikke muligt at rykke rundt, jeg har prøvet dette. Og er kommet frem til bedst mulig løsning at se aover i hver deres seng og at sengene ikke står op af hinanden.
jeg sagde i dag at fra i morgen sætter jeg uret til 30 min og efter der, så går jeg altså ud og så må de falde i søvn selv - er dette forkert ??
jeg føler mig som en elendig mor
hvad gør i andre ??
Råd søges
tak fordi du læste med
Anmeld
Citér