Jeg har desværre været igennem en ufrivillig abort, som har påvirket mig hårdt psykisk.
Min mand og jeg er begyndt at snakke om, hvornår vi skal begynde at prøve på PB2 igen. Vi er kommet frem til at vi prøver og så ser vi hvad der sker. Jeg forventer ikke noget (prøver jeg i hvert fald) og min mand håber virkelig på, at det sker hurtigst muligt.
Jeg er pt. på dag 24 efter aborten og har igår og idag haft ondt i maven/dårlig mave, samt rigtig mange lændesmerter. Jeg havde en lille "pletblødning" i morges og har haft en smule lyserødt blod på toiletpapiret efter toiletbesøg. Siden ingenting. Jeg har stadig lændesmerter, som har været nogenlunde jævne over hele dagen.
Umiddelbart tolker jeg det som om min menstruation er på vej. Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 9/9, hvilket jo passer nogenlunde med en snarlig menstruation.
Selvom mit største ønske er at blive gravid igen snart, fuldføre graviditeten og få en sund og rask baby, vil jeg samtidig gerne nå at have en menstruation inden. Mest af alt fordi jeg så ved, at min krop og mine hormoner er "normale" igen.
Da jeg fortalte min mand om det, blev han nærmest sådan "øv, jeg håbede, at du var blevet gravid". Det skete efter min første ufrivillige abort, hvor jeg blev gravid igen med det samme (jeg nåede ikke at få menstruation).
Jeg er muligvis kørt lidt af sporet..Ups.
Jeg havde virkelig brug for at få det ud.
Anmeld
Citér