Tofifeen skriver:
Jeg havde hele graviditeten igennem lav blodprocent, fødte naturligt i lørdags og fik en 3 gradsbristning. Jeg har efterfølgen fået højt infektionstal som de behandler med antibiotika i drop og piller, det går fremad. Men jeg har også haft lav blod procent siden fødslen og lidt høj blodtryk/puls, lægen lyttede på hjertet og der var en mislyd som han siger nok skyldes ( har ikke Haft den før nemlig ) den lave fedtprocent fordi hjertet pumper hurtigere for at lave blod.
har i oplevet lignende med lidt højt blodtryk og lave fedtprocent efter fødslen og hvor længe tog det jer at kommer over?
( jeg er stadig indlagt og følger lægernes anvisninger, de er ikke bekymret for mig )
Ja jeg var ude for noget ligende, de sidste 3 måneder af min graviditet, lå jeg lavt i blodprocent, fik akut kejsersnit, hvor jeg mistede en del blod, og endte med en blodprocent på 3.2, havde en puls på ca 110, og højt blodtryk, kom på stærk jern tabletter, jern kost, og blodtryksmedicin, som virkede hurtigt, og min puls faldt, havde mislyd og ureglmæssig hjerterythme i ca 1 månedes tid, til min blodprocent kom op, var selv bekymret dengang, men det skal nok normalisere sig igen
Anmeld
Citér