Dilemma angående flytning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2023

Anonym trådstarter

Jeg står og bliver nød til at flytte fra min kæreste eller x ja det går op og ned. 

Jeg elsker ham så højt men han har desværre et problem med alkohol når børnene ikke er hjemme jeg har 2 han har 2 hvor den ene er her hver anden uge nogen gange er han faldet i de uger hvor hans barn ikke er her så kommer han fuld hjem sent når mine børn sover og de forstår jo ikke hvor han så er men ellers går hverdagen godt nok. Men går selvfølgelig altid og stresser over om han nu også kommer hjem når han tager nogen steder. 

Nå men jeg har set på den her bolig i den by jeg bor i til rimelige penge det er halvdelen af et hus der er værelse til begge mine børn dog på første sal med en meget stejl trappe der er soveværelse neden under.

Der er en lille stue som går i vinkel med køkkenet stuen er ikke stor nok til vis jeg skal holde familie fødselsdag eller børne fødselsdag jeg har 1 barn på 7år som vågner med marrit en gang I mellem og en på 9 år som kan gå i søvende nogen gange. Jeg har dårlige hofter og kroniske smerter som ikke gør en trappe er det bedste for mig.

Ved ikke om jeg skal tage den bolig vis jeg ikke gør er det ikke sikkert der lige kommer en ny den her er først ledig per 1/12 men jeg er bare så meget i tvivl. 

Eller er jeg mest i tvivl fordi jeg jo gerne ville have blevet med ham. Eller er det fordi boligen bare ikke er den rigtige med trapper jeg kan ikke selv finde ud af det og har kun 1 uge så skal jeg skrive under

Gode råd tages i mod med taknemmelighed 

Det er ikke bare muligt at flytte igen vis jeg tager den da jeg ikke bare lige kan spare op til nyt indskud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ja. Du skal flytte. Uanset hvorhen og i hvad. Tag hvad du kan få og gør det eventuelt midlertidigt hvis nødvendigt. Det er langt mere skadeligt for dine børn (og dig), at de lige nu ser dig overveje at lade dem voksne op med en misbruger. Du har et ansvar overfor dem, som går forud for alle andre udfordringer. 

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Ja. Du skal flytte. Uanset hvorhen og i hvad. Tag hvad du kan få og gør det eventuelt midlertidigt hvis nødvendigt. Det er langt mere skadeligt for dine børn (og dig), at de lige nu ser dig overveje at lade dem voksne op med en misbruger. Du har et ansvar overfor dem, som går forud for alle andre udfordringer. 

Okay tak for svar.

Er godt klar over jeg har et ansvar er selv vokset op ved en alkoholisk far og vis han var kommet fuld hjem til mine børn var jeg da flyttet for længst. 

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym trådstarter

Vi har kæmpet for han skal få hjælp længe nu og han har kæmpet længe så går det godt og så falder han i han vil selv gerne stoppe helt.

Han bliver hele tiden afvist i psykiatrien osv og vil bare fylde midercin på ham uden at se ham. Vi tror han har nået adhd som er ubehandlet hvilket gør hans hoved køre på 120 hele tiden og når han så ikke kan mere falder han i igen. Det er nået lort da han ellers er en fantastisk far og kæreste  

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym

Jeg ville flytte. Men kan dine 2 børn. Ikke dele værelse? Måske vil det hjælp. Ellers vil jeg se om der er noget privat.

Har du til indskud ? 

Jeg vil også begynde med at pakke ned /rudde ud ad de ting som jeg ved jeg ikke vil have med når jeg flytter . 

Anmeld Citér

17. september 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Uanset om han er kommet fuld hjem eller ej, så ser, føler og hører børn meget mere end man tror... 

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym

Jamen hvis I tror det er noget adhd. Kan ikke gør tiltag til i kommer ind og snakke lægen ?

Selvom jeg skriver det. Synes jeg stadigvæk du og børnene skal flytte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.