Jeg står og bliver nød til at flytte fra min kæreste eller x ja det går op og ned.
Jeg elsker ham så højt men han har desværre et problem med alkohol når børnene ikke er hjemme jeg har 2 han har 2 hvor den ene er her hver anden uge nogen gange er han faldet i de uger hvor hans barn ikke er her så kommer han fuld hjem sent når mine børn sover og de forstår jo ikke hvor han så er
men ellers går hverdagen godt nok. Men går selvfølgelig altid og stresser over om han nu også kommer hjem når han tager nogen steder.
Nå men jeg har set på den her bolig i den by jeg bor i til rimelige penge det er halvdelen af et hus der er værelse til begge mine børn dog på første sal med en meget stejl trappe der er soveværelse neden under.
Der er en lille stue som går i vinkel med køkkenet stuen er ikke stor nok til vis jeg skal holde familie fødselsdag eller børne fødselsdag jeg har 1 barn på 7år som vågner med marrit en gang I mellem og en på 9 år som kan gå i søvende nogen gange. Jeg har dårlige hofter og kroniske smerter som ikke gør en trappe er det bedste for mig.
Ved ikke om jeg skal tage den bolig vis jeg ikke gør er det ikke sikkert der lige kommer en ny den her er først ledig per 1/12 men jeg er bare så meget i tvivl.
Eller er jeg mest i tvivl fordi jeg jo gerne ville have blevet med ham. Eller er det fordi boligen bare ikke er den rigtige med trapper jeg kan ikke selv finde ud af det og har kun 1 uge så skal jeg skrive under 
Gode råd tages i mod med taknemmelighed
Det er ikke bare muligt at flytte igen vis jeg tager den da jeg ikke bare lige kan spare op til nyt indskud
Anmeld
Citér