Hvornår topper smerterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.411 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2023

Anonym trådstarter

Min datter fik fjernet sine mandler (komplet) samt fjernet polypper i mandags og hun har såå ondt �� her til aften har jeg fundet ud af, at hun også er ved at få begge 6 års tænder i undermunden ��

Er der nogen herinde, der har erfaring med, hvilken dag/dage smerterne er på sit højeste?

Hvornår kan jeg forvente, at det hele går bedre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2023

B&J

Er det halsen der gør ondt eller ved tænderne 

Anmeld Citér

16. september 2023

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Er det halsen der gør ondt eller ved tænderne 

Halsen 

Anmeld Citér

16. september 2023

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Som voksen fik jeg dem reduceret. Det gjorde såååå ondt, først på 7-8 dag ca begyndte det at gå den rigtige vej. 

Jeg fik en anden type smertestillende af lægen da panodil ikke hjalp. Jeg fik bonyl. Måske din datter kan få noget andet. Men kan huske det var meget slemt ved mig også der omkring 6-7 dagen og så gik det den rigtige vej. 

Anmeld Citér

16. september 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Vi fik en recept på bonyl til min datter da hun fik fjernet polypper, til hvis hun fik stærke smerter. Hun var dog ikke særligt påvirket af det.

Jeg har selv fået fjernet mandler som voksen, og husker det som at det gjorde ret ondt de første par dage, men derefter stilnede af ok hurtigt.

Anmeld Citér

17. september 2023

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Vi fik en recept på bonyl til min datter da hun fik fjernet polypper, til hvis hun fik stærke smerter. Hun var dog ikke særligt påvirket af det.

Jeg har selv fået fjernet mandler som voksen, og husker det som at det gjorde ret ondt de første par dage, men derefter stilnede af ok hurtigt.

Vi har også fået mikstur på både paracetamol samt noget NSAID men hun har stadig smerter ��

Jeg ringede til dem i går, da hun stadig har feber. Det mener de er helt normalt.. Hun har stadig 38 i feber - på Panodil, som jo sænker temp..

Anmeld Citér

21. september 2023

B&J

Anonym skriver:

Halsen 

Hvad med nu?

Fordi det lyder som nåede infiktion i halsen 

Anmeld Citér

22. september 2023

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvad med nu?

Fordi det lyder som nåede infiktion i halsen 

Hun har det bedre, tak feberen slap søndag aften og hun har kun fået panodil til natten fra onsdag.

Hun spiser dog viirkelig sparsomt stadig

Anmeld Citér

22. september 2023

B&J

Anonym skriver:

Hun har det bedre, tak feberen slap søndag aften og hun har kun fået panodil til natten fra onsdag.

Hun spiser dog viirkelig sparsomt stadig

Så længe hun ville har ondt og febe mon så ikke det med spisningen kommer stille og roligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.