Regelmæssig cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2023

Anonym trådstarter

Hej skønne mamas 

Jeg skriver da min veninde og jeg sidder i en samtale omkring fertilitet. ( vi prøver begge at blive gravide)

Vi finder ikke rigtigt svar på nogen ting ang. Graviditet. 

Vi prøver begge at blive gravide. Min veninde med sin partner og jeg igennem iui-d 

Vi har så fået af vide at jeg ville have nemmere ved at blive gravid grundet bmi og livsstil og cyklus.  

Min veninde er 36 år og har en bmi på 28.6, ryger, dyrker ikke motion, har taget p-piller og har uregelmæssig menstruation cyklus, hun er overvægtig.

Jeg er 36 år, har en bmi på 23, jeg ryger ikke, dyrker regelmæssig motion, har ikke været på prævention i 10 år ca. og min cyklus er 100% stabil (altså jeg ved præcis hvornår jeg har ægløsning og hvilken dag min mens kommer) 

Min veninde har et barn som ikke var nemt for hende at blive gravid med. 

Jeg har to børn og blev gravid i 1 forsøg med begge. 

Men er der nogen herinde der ved om det er sandt at de her ting kan spille en stor rolle? 

Jeg er ikke gået igang med mit 3 barn endnu. Men min veninde og hendes kæreste er begyndt og hun er meget nervøs for om det virkelig blive en kamp efter det vi fik af vide idag. Hun vil gerne igang med at blive sundere især hvis det kan hjælpe hende til en hurtigere Graviditet.

Så vil i dele jeres viden med os.? 

Hilsen forhåbentlig to snart gravide kvinder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.