Kære kvinde,
Har du erfaring med den danske abortlovgivning og har du været gennem en ansøgningsproces om abort efter den 12. uge af graviditeten? Kunne du være åben for at dele din oplevelse?
I forbindelse med mit bachelorprojekt på Sociologisk Institut på Københavns Universitet håber min bachelor-partner og jeg at sætte fokus på den danske abortgrænse ved at belyse danske kvinders erfaringer og oplevelser med systemet. I den forbindelse vil vi meget gerne i kontakt med dig, der enten har fået tilladelse til eller afslag på at få en abort efter den 12. uge af graviditeten. Projektet har til henblik at belyse, hvordan kvinder oplever at blive mødt af det danske abortsystem i forbindelse med ønske om abort efter 12. uge.
Vi har stor respekt for både din oplevelse og sårbarheden ved emnet, og derfor vil interviewsituation og rammer selvfølgelig også foregå på dine præmisser og hvor du er mest komfortabel. Vi håber på, at du måske kunne være interesseret i at dele din oplevelse i et interview enten fysisk, online eller telefonisk, hvoraf alle samtaler kan foretages anonymt, såfremt dette ønskes. Alt materiale der benyttes i bachelorprojektet vil være fuldkommen anonymiseret.
Hvis du har lyst til at høre mere uddybende om bachelorprojektet, kan du kontakte Lucca på mail: qvh171@alumni.ku.dk
Jeg håber at høre fra dig, og få en indsigt i netop din oplevelse. Hvis du har spørgsmål eller tvivl du ser gavnende for andre, er du velkommen til at henvende dig i tråden nedenfor eller privat.
Med venlig hilsen
Lucca
(Såfremt moderator ikke vurderer opslaget som passende her i gruppen, beklager jeg meget, og moderator skal være velkommen til at slette mit opslag)
Anmeld
Citér