Maa altsaa lige fortaelle fortsaettelsen paa min indlaeg fra igaar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. januar 2008

3rollinger

Idag stod jeg nemlig op klokken 5.30 og stod nede ved politistationen klokken 6, skrev mig paa den fine liste og var nr 10 i koen. Rigtig godt, for 10 kommer der da helt sikkert til!!

Klokken 8.30 kommer der en politimand ud og siger at idag betjener de kun dem der har en aftale og dem der skal have taget fingeraftryk. Resten kan komme igen paa mandag og forsoege igen!! Saa hjem med mig efter 2 en halv time paa gaden.

Der er en fyr der har staaet i koen siden 1.30 om natten og han faar at vide at hvis han vil klage kan han jo henvende sig til ministeriet. Og at vi bare skal vaere glade for at han faktisk kommer ud klokken 8.30 og fortaeller os dette, naar de i virkeligheden foerst aabner klokken 9.

Men nu er det heldigvis weekend :D

Knus
st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2008

Anja :)

Ej hvor er det bare super grotesk, man skulle sgisme da ikke tro, at de lever i det 20. århundrede dernede hva (?) - øv jeg sgi godt forstå, du blev mega rasende i går + at det virkelig må føles som om, man totalt spilder sin tid på den måde :(

Nå men jeg håber, det lykkes for dig på mandag.

Go weekend til dig søde.

Kram fra Anja

Anmeld

11. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej st
Når jeg læser sådan noget bliver jeg (næsten) helt glad for det danske formynderi ;)
Knus Tina

Anmeld

11. januar 2008

st

Kære st.

Tænk at nogle lever i sådan et system. Jeg føler med dig, og kan kun være glad på dine vegne over at det kun er hvert 5. år det skal fornyes.

st.

Anmeld

11. januar 2008

Stumpen

Det er bare ikke en fair behandling det der og med den tid det tager ender det jo med at I bliver smidt ud af landet pga at i ikke har fået jer taget sammen -ifølge dem- til at jeres opholdstilladelse fornyet..

Qnus Anja..

Anmeld

11. januar 2008

Munder

Sidder her helt målløs, det er dog utroligt>(

Kan man ikke få permanent opholdstilladelse i Spanien, hvis man har boet der i en periode, eller er gift med en spanier???

Anmeld

11. januar 2008

3rollinger

Nej, desvaerre. Min chef som er engelsk har boet her nu i snart 20 aar og han maa igennem det samme hvert 5. aar.

Spanierne selv skal ogsaa have deres ID kort fornyet hvert 10. aar. Det er knap saa nedgoerende og gaar noget staerkere, men det ligner en lille smule.

Jeg kunne saa maaske vaelge at faa spansk nationalitet, men da Danmark ikke tillader dobbelt nationalitet naar man har danske foraeldre (mine boern kan godt have det fordi de har en spansk far) skal jeg opgive min danske nationalitet, og det kan der bare slet ikke vaere tale om. Det er jo for dansk til (og stolt af det) :D.

Knus
st

Anmeld

11. januar 2008

Munder

Okay, var bare nysgerrig, for det er da ganske irriterende at skulle gennem det hver 5. år, men jeg forstår godt du ikke er interesseret i at opgive din danske nationalitet.

pøj pøj med det, glæder mig til at høre, at det selvfølgelig går i orden mandag;)

Knus
Dorte

Anmeld

11. januar 2008

rlyn

Har læst det andet indlæg også, og det er da fuldstændig forrykt!!!!!

Håber du snart får det løst.

Knus
Rikke

Anmeld

11. januar 2008

Hejren

Jesus, jeg var da også gået helt i spåner......>(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.