Vi har for første gang prøvet at blive gravide i denne cyklus. Normalt er min cyklus meget stabil på cirka 26-28 dage med lidt pletblødning et par dage op til menstruation.
Denne gang fik jeg utroligt ondt en uges tid efter vi havde prøvet, og det gør jeg ikke normalt. Nu har jeg pletblødt i et par dage, som jeg normalt gør op til menstruation, men pludselig er det stoppet, og min menstruation er stadig ikke kommet, selvom jeg burde være gået 4-5 dage over tid.
Jeg har murren i underlivet, men som sagt er pletblødningen stoppet igen, og mine tests er rasende negative. Jeg har aldrig haft sådan en cyklus her før, og jeg synes, det er lidt pudsigt, at der sker ændringer første gang vi prøver at blive gravide.
Har nogen oplevet noget lignende? Kan jeg have været gravid og så er det ikke blevet til noget? Kan pletblødningen have været min menstruation, selvom jeg normalt bløder meget kraftigt i 3-4 dage? Lige nu ville jeg ønske, at jeg fik min normale menstruation, så vi kan prøve igen, men der sker intet 
Anmeld
Citér