Så keg er lige gået igennem en bio, det gør ikke noget, graviditeten skete trods et kondom der ikke viste tegn på at være bristet. Men testede positivt og begyndte at bløde et par timer senere. Har haft et ret mildt forløb, blødte 7 dage, havde ikke ondt, men der var ret slimet og klumpet. Har det egentligt fint nu, mit problem er bare keg bliver beskyldt for at lyve omkring det.
bliver beskyldt for at lyve, fordi jeg jar taget ret let på det. Det var jo uønsket? Samt. Min læge har ikke ville se mig, men derimod bare givet mig navnet på en gynækolog der ikke havde tid, som bad mig ringe videre til kollegaerne. Det valgte jeg så ikke at gøre, fordi der ikke var tegn på noget egentligt var galt.
jeg har bare ikke lyst til at have hængende over hovedet at jeg lyver omkring det her, kan man et eller andet sted få adgang til hvad lægens receptionist noterer omkring ens henvendelser? Se dem? Ringede til dem i morges fordi jeg har lidt ondt i maven, men at det alligevel er en genkendelig smerte jeg ofte har pga. min pcos, og de vil hverken tage blodprøver eller noget, men henviser mig til gynækologen igen, som keg self ringer til når de åbner her klokken 9. Men kan man få adgang til de notater der er lavet om ens opkald, når man ikke har haft en tid hos en læge? 
Anmeld
Citér