Skolebørn sove sammen i hverdage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. september 2023

Anonym trådstarter

Hvornår har i givet jeres store børn lov til at sove sammen i hverdage? 
Vi har altid haft en regel om at det må man ikke. Idag er min datter helt knust over at hun ikke må sove med to veninder i morgen.. de er lige startet i 6. klasse. En del af det handler også om at hun er bange for at ryge ud af 3-kløveret, tror jeg.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2023

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hvornår har i givet jeres store børn lov til at sove sammen i hverdage? 
Vi har altid haft en regel om at det må man ikke. Idag er min datter helt knust over at hun ikke må sove med to veninder i morgen.. de er lige startet i 6. klasse. En del af det handler også om at hun er bange for at ryge ud af 3-kløveret, tror jeg.. 

Det hører weekender til herhjemme. Både for hende på 16 og ham på 9.

Anmeld Citér

7. september 2023

Tami

Profilbillede for Tami

Mine på 10 og 13 (4. og 7. klasse) får ikke lov at have soveaftaler på hverdage. Jeg hører heller ikke om nogen af deres veninder der har det. 

Anmeld Citér

7. september 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ingen soveaftaler i hverdagene. Der skal man være frisk til, at komme i skole og ikke ligge og snakke den halve nat. Vores datter er 14 1/2 år. Det er ikke et problem for vores søn på 16 år

Anmeld Citér

7. september 2023

Mom

Profilbillede for Mom

Hos os, må man gerne sove sammen i hverdagene, så længe man er frisk nok til at komme i skole dagen efter. Sker det, at de ikke er det, så kan de ikke længere få lov, eller i alt fald for en periode

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.