Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår har i givet jeres store børn lov til at sove sammen i hverdage? Vi har altid haft en regel om at det må man ikke. Idag er min datter helt knust over at hun ikke må sove med to veninder i morgen.. de er lige startet i 6. klasse. En del af det handler også om at hun er bange for at ryge ud af 3-kløveret, tror jeg..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvornår har i givet jeres store børn lov til at sove sammen i hverdage? Vi har altid haft en regel om at det må man ikke. Idag er min datter helt knust over at hun ikke må sove med to veninder i morgen.. de er lige startet i 6. klasse. En del af det handler også om at hun er bange for at ryge ud af 3-kløveret, tror jeg..
Det hører weekender til herhjemme. Både for hende på 16 og ham på 9.
Mine på 10 og 13 (4. og 7. klasse) får ikke lov at have soveaftaler på hverdage. Jeg hører heller ikke om nogen af deres veninder der har det.
Ingen soveaftaler i hverdagene. Der skal man være frisk til, at komme i skole og ikke ligge og snakke den halve nat. Vores datter er 14 1/2 år. Det er ikke et problem for vores søn på 16 år
Hos os, må man gerne sove sammen i hverdagene, så længe man er frisk nok til at komme i skole dagen efter. Sker det, at de ikke er det, så kan de ikke længere få lov, eller i alt fald for en periode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128