Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej,
Er der nogle der kender nogle gode, gratis babypakker? Jeg har prøvet den gratis babypakke fra LINK SLETTET AF MODERATOR samt nogle andre klassiske.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes kun remas er noget ved, så det er den eneste jeg har hentet begge gange. Synes alle de gode er udgået
Jeg hamstrede fra både Rema, Føtex, Lidl og Coop. For ar se hvilke bleer der passede os bedst.
Minime2018 skriver: Jeg hamstrede fra både Rema, Føtex, Lidl og Coop. For ar se hvilke bleer der passede os bedst.
Føtex, lidl og coop har bare desværre ikke mere
Darling skriver: Føtex, lidl og coop har bare desværre ikke mere
Liberos udleveres i coolshop butikker
Flnad84 skriver: Liberos udleveres i coolshop butikker
Det er heller ikke Føtex, lidl eller coop?
Vi fik også hentede en del forskellige kasser til første barn, men jeg husker det ikke helt som om at det var tiden værd.
Der var lidt godter imellem, men mest bare en lang række vareprøver.
Darling skriver: Det er heller ikke Føtex, lidl eller coop?
Autocorrect har haft en finger med i spillet der skulle bare stå Coop
Flnad84 skriver: Autocorrect har haft en finger med i spillet der skulle bare stå Coop
Ah haha så er jeg med jeg var nemlig i lidl og Føtex sidste år og de er udgået desværre. Så hentede kun remas og det har jeg også gjort denne gang
Darling skriver: Ah haha så er jeg med jeg var nemlig i lidl og Føtex sidste år og de er udgået desværre. Så hentede kun remas og det har jeg også gjort denne gang
Jeg skriver åbenbart oftere coolshop end Coop
Lidls var ellers god i 2014 hvor jeg sidst hentede… tror ikke jeg har prøvet Føtex’…
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128