Babyvenlige caféer i KBH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
5 svar
1 synes godt om
6. september 2023

Olismama

Profilbillede for Olismama

Hejsa! Kender I til babyvenlige caféer i København? Jeg tænker med legeområde til babyerne og hvor forældre kan sidde med en god kop kaffe ved siden af  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Absalon på Vesterbro. De har i øvrigt også rytmik, teater og legestuer etc. Man kan også tage sin egen kaffe med i osramhuset på Nørrebro der har legestuer. 

Anmeld Citér

6. september 2023

Lje

Olismama skriver:

Hejsa! Kender I til babyvenlige caféer i København? Jeg tænker med legeområde til babyerne og hvor forældre kan sidde med en god kop kaffe ved siden af  

København er et stort begreb - måske du kan indkredse det lidt? Så er det nemmere at hjælpe :-)

Men "kæden" Little House (har flere lokationer), Sweet Surrender på Vesterbro og Babyboblen på Amager. Ud over de fine forslag der allerede er kommet. 

Vh.

Anmeld Citér

9. september 2023

Olismama

Minime2018 skriver:

Absalon på Vesterbro. De har i øvrigt også rytmik, teater og legestuer etc. Man kan også tage sin egen kaffe med i osramhuset på Nørrebro der har legestuer. 

har absalon en café med legeområde for børn i caféen?

Anmeld Citér

9. september 2023

Olismama

Lje skriver:

København er et stort begreb - måske du kan indkredse det lidt? Så er det nemmere at hjælpe :-)

Men "kæden" Little House (har flere lokationer), Sweet Surrender på Vesterbro og Babyboblen på Amager. Ud over de fine forslag der allerede er kommet. 

Vh.

Tak!  Jeg tænkte Vesterbro område

Anmeld Citér

9. september 2023

Lje

Olismama skriver:

Tak!  Jeg tænkte Vesterbro område

Så helt afgjort Sweet Surrender (overvej at bestille bord hvis weekend), Folkehuset Absalon eller Cafe Sonja. Personligt foretrækker jeg de to første. 

Go' tur

Vh .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.