Karaktersnit fra bachelor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: 9,4 er højt for en bachelor

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.714 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2023

Anonym trådstarter

Hej! Jeg vil gerne læse den sundhedsfaglige kandidatuddannelse, men jeg er bange for ikke at komme ind, fordi de har flere ansøgere end pladser hvert år. De optager baseret på karaktersnit fra den adgangsgivende bachelor eller professionsbachelor. 
Jeg er så bange for, at mit snit på 9,4 ikke kommer til at være højt nok. Så hvad har I andre haft i snit fra jeres sundhedsfaglige bachelor eller professionsbachelor?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2023

Måskemor

Det er jo svært at svare på, gennemsnittet fastsættes jo af dem der søger det pågældende år. Kan du ikke se hvad snittet var sidste år, og få en ide om det?

Jeg har et snit på 9,5 fra min sundhedsfaglige bachelor.

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym trådstarter

Måskemor skriver:

Det er jo svært at svare på, gennemsnittet fastsættes jo af dem der søger det pågældende år. Kan du ikke se hvad snittet var sidste år, og få en ide om det?

Jeg har et snit på 9,5 fra min sundhedsfaglige bachelor.

Nej, det kan man desværre ikke. Jeg har ringet og forhørt mig.

Anmeld Citér

6. september 2023

Lje

Anonym skriver:

Nej, det kan man desværre ikke. Jeg har ringet og forhørt mig.

Ahh..... det tog 4 sekunder at google en oversigt over optagekravet for 2023 for alle danske uddannelser. 

Så du finder din uddannelse på listen og læser hvad er snittet i år - og forholder dig til dit eget snit. 

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-30-overblik-her-er-adgangskravene-til-alle-de-danske-studier

Vh. 

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Ahh..... det tog 4 sekunder at google en oversigt over optagekravet for 2023 for alle danske uddannelser. 

Så du finder din uddannelse på listen og læser hvad er snittet i år - og forholder dig til dit eget snit. 

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-30-overblik-her-er-adgangskravene-til-alle-de-danske-studier

Vh. 

Tak, men nej. Det der er en oversigt over bacheloruddannelser og ikke kandidatuddannelser. 

Anmeld Citér

6. september 2023

Baby.mamma

Anonym skriver:

Tak, men nej. Det der er en oversigt over bacheloruddannelser og ikke kandidatuddannelser. 

Nemlig, for det kan man ikke finde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.