Ville i være bekrymret?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.003 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2023

Anonym trådstarter

Hej.

For en uge siden, havde jeg en lille pletblødning. Jeg kunne udfra mit udflåd (det fertile udflåd) se at det var omkring mit ægløsnings tidspunkt. Kunne læse mig frem til at der godt kunne komme en blødning i forbindelse med det. (Vi prøver ikke at blive gravide, men forhindre det heller ikke skal lige siges)

Men nu her igår efter sex, havde jeg en pletblødning igen. Ved godt det så kan være implantationsblødning. Men tvivler altså. Plejer aldrig og have pletblødninger og min cyklus er stabil. 
Skal man være bekrymret over pletblødning 2 gange nu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2023

Anonym

Jeg vil ikke være bekymret, det kan jo også skyldes en rift i forbindelse med sex eller andre ting. Når det ikke er mere ville jeg ikke skænke det en yderligere tanke.

Anmeld Citér

5. september 2023

Anonym

Tror du skal sænke skuldrende lidt og ikke analyser hver eneste ting der kommer ud af din krop. Det lyder alt for stressende for dig (og din mand). 

Anmeld Citér

5. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

For en uge siden, havde jeg en lille pletblødning. Jeg kunne udfra mit udflåd (det fertile udflåd) se at det var omkring mit ægløsnings tidspunkt. Kunne læse mig frem til at der godt kunne komme en blødning i forbindelse med det. (Vi prøver ikke at blive gravide, men forhindre det heller ikke skal lige siges)

Men nu her igår efter sex, havde jeg en pletblødning igen. Ved godt det så kan være implantationsblødning. Men tvivler altså. Plejer aldrig og have pletblødninger og min cyklus er stabil. 
Skal man være bekrymret over pletblødning 2 gange nu?

Hvis det sker igen ville jeg blive tjekket af lægen.  Evt bestille tid til en smeartest. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.