Lavt blodtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2023

Anonym trådstarter

Hej, er der mon andre der oplever at have lavt blodtryk i starten af graviditeten? Jeg er lun i uge 6. Det er 10 år siden jeg var gravid sidst, og kan huske det var det samme med lavt blodtryk og svimmelhed i starten, måske ikke så lavt som nu, nu viser apparatet 95/62.. og jeg hat det ret skidt. Er der noget man kan gøre ved det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2023

Anonym

Tillykke med graviditeten.

Jeg har oplevet det samme og desværre måtte jeg indlægges med væske. Godt nok ikke så lav med den var lav. Der var intet jeg selv kunne gøre. Intet virkede!

Der kan være mange grunde men jeg vil anbefale at du kontakter din læge og især når den er så lav og du har det skidt. 

Anmeld Citér

5. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten.

Jeg har oplevet det samme og desværre måtte jeg indlægges med væske. Godt nok ikke så lav med den var lav. Der var intet jeg selv kunne gøre. Intet virkede!

Der kan være mange grunde men jeg vil anbefale at du kontakter din læge og især når den er så lav og du har det skidt. 

Tak for svar. Den er endnu lavere i dag. Talte med lægen, som sagde jeg skulle drikke en masse og så ser vi om det bliver bedre. Så det gør vi

Anmeld Citér

5. september 2023

Anonym

Mit blodtryk er også dernede og lavere når jeg er gravid. Ikke gravid ligger jeg også lavt. 

Det eneste du kan gøre er at sørge for at drikke nok og tage det stille og roligt. 

Anmeld Citér

5. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar. Den er endnu lavere i dag. Talte med lægen, som sagde jeg skulle drikke en masse og så ser vi om det bliver bedre. Så det gør vi

Har du fået målt dit blodsukker? 

Jamen tænker også du skal drikke en masse. Håber du for det bedre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.