Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Hej vi er gået i gang med projekt baby. Vi er i slut 20'erne. Jeg har ikke brugt prævention i lidt over 1 år nu. Vi har nogle gange brugt 'stå af i Roskilde metoden', andre gange har vi været under dynen 1 gang om måneden og andre gange med udløsning endda på æl dagen eller tæt på æl dagen. Intet er i hvert fald sket, så tror ikke, at jeg er typen, der blot skal kigge på manden for at blive gravid
Nåh men til sagen. Med vores første barn skete det i første hug. Jeg håber lidt på det samme, men er godt nok bekymret. Vores barn er 3 år så føler mig presset tidsmæssigt Jeg har altid troet, at vi skulle have børn med 2-3 års aldersforskel, men sådan blev det desværre ikke og er så ked af over at vi ikke begyndte for 1 år siden......
Hvor længe det tog jer? Andre med 4 års aldersforskel?
der er 7 år i mellem de 2 første og 2 år i mellem de 2 mindste...
hvis nummer 3 havde været planlagt ville jeg have valgt mindst 3 år imellem dem...
efter den første brugte jeg ingen prævention, vi forsøgte ikke bevidst men ønskede at der skulle være en mere..
jeg har PCO hvor mine æg ikke modner hvis jeg er for overvægtig og det var jeg efter den første.. endte på 130 kg...
de er alle 3 glade for hinanden og bruger hinanden på hver sin måde.. både den ældste og mindste er tætte og de 2 små er tætte men på hver sin måde...
slap af.. aldersforskellen er kun et problem hvis man gør det til et.. hvis man sørger for at involverer den ældste fra starten så tror jeg på at de bliver tættere når baby også kommer...
Anmeld
Citér