Symptomer ægte eller falske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
5 svar
1 synes godt om
31. august 2023

PenelopePie

Måske er det bare mit hoved dee spiller mig et puds….kan man virkelig føle sig gravid uden at være det?

Jeg har de sidste dage haft vild kvalme og har også kastet op et par gange, jeg har ondt i æggestokke e(tror jeg det er) og i morges da jeg havde afl min yngste måtte jeg simpelhen bare forbi MC donalds og have en burger��hvor skørt er det lige, jeg mener en burger!!!! Kl 8 om morgenen, mig der ALDRIG spiser morgenmad og lever af kaffe indtil kl 10 hvilket jeg forøvrigt ikke har kunnet tvinge ned de sidste par dage.

Enten er jeg virkelig gravid eller også er der seriøst noget galt med min hjerne��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Det er da hørt før, at kvinder kan være så opmærksomme på sin krop og tilstand fordi de virkelig ønsker at blive gravide, at de så føler sig gravide. Dvs det man før ikke lagde mærke til, lægger man mærke til nu, fordi man leder efter symptomer. Går ud fra du forsøger blive gravid. 

De symptomer du nævner kan jo være en kombination af en masse andet. Så prøv at tage en test, det er den eneste måde at finde ud af om du er gravid eller ej. Har du overvejet tage en test?

Cravings, kvalme, opkast er vist lidt sjældent at de kommer samtidigt med undfangelsen, så du må være ovre din forventede mens-dag tænker jeg. Men skal selvfølgelig ikke kunne svare på om du er en af dem der har symptomer tidligt.

Anmeld Citér

31. august 2023

Darling

Ja det psykiske spiller rigtig meget ind, især hvis ønsket er så stort og du tit, ofte eller hele tiden tænker på en graviditet

jeg har prøvet det et par gange da vi næsten havde brugt to år på at opnå graviditet, jeg var sikker på jeg var gravid men fik min mens trods jeg havde kvalme, ømme bryster osv.

Anmeld Citér

31. august 2023

PenelopePie

Ja det er nok bare mit system der fucker med min hjerne eller omvendt.

Anmeld Citér

31. august 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157

Altså før jeg viste jeg var gravid fik jeg mega meget lyst til at spise pølsehorn med ketchup sammen med syltede drue agurker jeg kunne pludselig ikke drikke mere end en kop kaffe ( plejede at drikke mindst en halv kande ) det var det der fik mig til at teste og jeg var 4+6 da jeg testede positiv og der havde det stået på i ca 4-5 dage håber på det bedste for dig

Anmeld Citér

4. september 2023

Cherry__

Med mit første barn var jeg meget skruk og ivrig for at blive gravid trods prævention da min mand ikke var klar. Jeg havde gravditets symptomer hele tiden fordi jeg var så skruk.

Så ja man kan sagtens bilde sig ind at man er gravid! Og man kan desuden godt crave noget uden at man behøver og være gravid....

Men hvis din mavefornemmelse siger, at du er gravid, så prøv og tag en test. Så kan du få det be/afkræftet ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.