Anderledes rund fødselsdags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.348 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg kender Escape Room og murder mysterie ture, men er det andet man kan lave på sin fødselsdag som er lidt anderledes end bare ude og spise?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2023

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg kender Escape Room og murder mysterie ture, men er det andet man kan lave på sin fødselsdag som er lidt anderledes end bare ude og spise?

Min venindes far elsker at gå i naturen og bilorientering, så til hans 60 års fødselsdag havde vi arrangeret at gæsterne mødtes ét sted og fik så at vide at festen foregik et andet sted, så de skulle følge en rute; enten 30 minutter til fods eller 22 minutter i bil. Der ville nemlig være nogle skilte på turen de skulle skrive ned - mener der stod "tillykke med de halve 120". Når de så endte det andet sted havde vi så maden klar, bestilt fra hans yndlings spisested.

Det syntes de fleste gæster var rigtig hyggeligt, selv hans mor på 85 der tog gåturen ��

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

Min venindes far elsker at gå i naturen og bilorientering, så til hans 60 års fødselsdag havde vi arrangeret at gæsterne mødtes ét sted og fik så at vide at festen foregik et andet sted, så de skulle følge en rute; enten 30 minutter til fods eller 22 minutter i bil. Der ville nemlig være nogle skilte på turen de skulle skrive ned - mener der stod "tillykke med de halve 120". Når de så endte det andet sted havde vi så maden klar, bestilt fra hans yndlings spisested.

Det syntes de fleste gæster var rigtig hyggeligt, selv hans mor på 85 der tog gåturen ��

Elsker sådan noget  når det er sådan personligt noget 

Genialt 

Anmeld Citér

2. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har ingen andre en gode ide?  

Anmeld Citér

5. september 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Det kommer jo helt an på, hvad fødselaren er til af interesser. Der ville jeg nok tage udgangspunkt. 

Jeg var fx en gang til en rund fødselsdag i Rold Skov, hvor vi blev udsat for røveroverfald og havde hygge på en plads med øksekast, bueskydning og andre aktiviteter. 

Jeg har også hørt om en fødselsdag i Aalborg zoo, hvor menuen var tilpasset stedet, med fx melorme i en af salaterne og vildtkød. Og så kunne man gå en tur i parken efter maden. 

Er fødselaren til fodbold kunne man fx holde fødselsdag på station med rundvisning og give ham en signeret trøje el. 

Det kunne også være en sejltur, hvor I ligger til ved spisestedet. 

OSV

Anmeld Citér

6. september 2023

HumanBabyCarrier

Nu skriver du ikke noget om alder og forsamlingen, men diverse klatreparker er virkelig sjove og nyt for de fleste ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.