Kan man holde en 40 års fødselsdag kun mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.487 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2023

Anonym trådstarter

Kan man invitere til en 40 års fødselsdag kun sine mandlig venner, og kollegaer og familie? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2023

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Ja, hvis det konsekvent kun er mænd så synes jeg godt. 

Men i teorien kan man jo invitere hvem man vil ��

Anmeld Citér

31. august 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Ja da. Der er da mange, der holder enten 'damefrokost' eller 'herrefrokost'. Det kan også noget. 

Anmeld Citér

31. august 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad skulle det underlige være? Hvis du ikke rigtig har veninder der er tætte nok til at deltage i fødselsdag, så er det da helt fint  

Anmeld Citér

31. august 2023

HilliHallo

Taler på vegne af min mand som lige har været til herreaften som 40 års. Og det havde været så fedt. 

Så Go' herfra 

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym trådstarter

HilliHallo skriver:

Taler på vegne af min mand som lige har været til herreaften som 40 års. Og det havde været så fedt. 

Så Go' herfra 

Må jeg spørge hvad de gjorde?

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym

Skal lige forstå. Du er kvinde og har kun mandevenner og vil helst invitere mændenes i din familie og fra dit arbejde og vil invitere dem uden partnere fordi du gerne vil se dem uden deres kvindelige partnere (som i en rigtig mandeaften, agtigt) eller er det din mand der gerne vil holde mandeaften som fødselsdag?

Begge dele er da helt fine. Man skal fejres som man foretrækker og skal ikke gøre noget på en bestemt måde fordi nogle i ens netværk forventer man inviterer partnere med til alting. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.