RFSU teste erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.860 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. august 2023

Anonym trådstarter

Er der nogen der har erfaring med falsk positiv/seriøse skyggestreger på RFSU strimmeltest? Der er tale om pakken med 8 stk i.

jeg har testet positiv, men når jeg vælger et andet mærke er den total blank, hvilket frustrere mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2023

Fremtidsmor

Er der nogen der har erfaring med falsk positiv/seriøse skyggestreger på RFSU strimmeltest? Der er tale om pakken med 8 stk i.

jeg har testet positiv, men når jeg vælger et andet mærke er den total blank, hvilket frustrere mig.

jeg testede også svagt positiv på rema’s idag (midt på dagen) jeg har her til aften, dog med tynd urin prøvet at teste på en fra lidl som osse var total negativ.. jeg tester dog lige igen imorgen tidlig, så urinen er mest koncentreret.. - hvilke test har du testet på udover?

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym trådstarter

Fremtidsmor skriver:

jeg testede også svagt positiv på rema’s idag (midt på dagen) jeg har her til aften, dog med tynd urin prøvet at teste på en fra lidl som osse var total negativ.. jeg tester dog lige igen imorgen tidlig, så urinen er mest koncentreret.. - hvilke test har du testet på udover?

Jeg har testet med en valmed som var helt negativ. Jeg undrer mig bare fordi jeg har testet med 3 rfsu som alle var positive på samme måde indenfor tid. 

Anmeld Citér

31. august 2023

Darling

Det kan være fordi den opfanget hcg hurtigere end de andre, derfor skal man holde sig til et mærke jeg ville vente to dage også prøve igen

Anmeld Citér

8. september 2023

Anonym trådstarter

Fremtidsmor skriver:

Hvordan gik det med dig og din test?

Anmeld Citér

10. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan gik det med dig og din test?

Det er det samme. Men aner heller ikke hvordan min cyklus er.. ��

Anmeld Citér

11. september 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Husk at RFSU test bruges til at teste tidligt. Du vil få en positiv test, hvis det HCG er over 10. På en standard test, vil du først få en positiv test, når HCG er over 25.

Hvor langt regner du med at være henne?

Anmeld Citér

12. september 2023

Anonym trådstarter

KNV skriver:

Husk at RFSU test bruges til at teste tidligt. Du vil få en positiv test, hvis det HCG er over 10. På en standard test, vil du først få en positiv test, når HCG er over 25.

Hvor langt regner du med at være henne?

Denne er ikke en tidlig test, det er pakken med 8 strimler der hedder “test ofte”

tidlig testen er i en lilla pakke og er en stav.

Anmeld Citér

12. september 2023

Anonym trådstarter

Her ses forskellen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.