Unødvendigt nervøs eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2023

Anonym trådstarter

Hej - det her er en test fra rema 100 og jeg skal have mens på mandag, altså d.4/9. Planen er ikke at det skal ske lige nu.. så mit spørgsmål er om denne her test positiv eller er jeg unødvendigt nervøs? Streget ser en smule lyserød ud i virkeligheden men jeg ved det godt nok ikke lige.. så nu spørger jeg hvad i ser?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2023

Anonym

Mine fra rema, så kun sådan der ud da jeg var gravid

Anmeld Citér

30. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mine fra rema, så kun sådan der ud da jeg var gravid

Jamen jeg er jo osse lidt nervøs for at den er positiv men nogengange kan man jo godt se en streg uden at den er der.. men jeg føler den er der lidt mere end den burde, hvis det bare var en skyggestreg.. der er jo stadig 5 dage til mandag..

Anmeld Citér

30. august 2023

Anonym

Min erfaring med rema test der ser sådan ud . Har været skygge streger 

Anmeld Citér

30. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min erfaring med rema test der ser sådan ud . Har været skygge streger 

Okay det er jeg glad for du skriver! Jeg håber du har ret..!

Anmeld Citér

30. august 2023

Anonym

Jeg kan godt se en streg og jeg har kun gode erfaringer med dem. Test om 2 dage så burde du ikke være i tvivl

Anmeld Citér

30. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan godt se en streg og jeg har kun gode erfaringer med dem. Test om 2 dage så burde du ikke være i tvivl

Ja det har jeg normalt også med dem fra rema!.. - jeg tror allerede at jeg prøver igen Imorgen tidlig, jeg er ikke så god til bare at gå og vente flere dage! - jeg bliver sådan en lille testmonster, hvis jeg er i tvivl!

Anmeld Citér

31. august 2023

Jlow

Profilbillede for Jlow
Anonym skriver:

Jamen jeg er jo osse lidt nervøs for at den er positiv men nogengange kan man jo godt se en streg uden at den er der.. men jeg føler den er der lidt mere end den burde, hvis det bare var en skyggestreg.. der er jo stadig 5 dage til mandag..

Jeg ville tage en valmed istedet. Min fra rema blev først semi tydelig 5 dage efter streg på valmed test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.