Anbefal pænt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg er en kvinde på 30 som skal købe ny garderobe til mit nye kontorjob. Hvor kan I anbefale flotte skjorter (lange som korte) og andre pæne overdele? 

Det skal ikke være "advokattøj" men pænt, stilet og ikke kedeligt men heller ikke for sexet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2023

Anonym

forsøg ikk købe noget for billigt fx H&M da det ikk holder så længe og ser billigt ud.

Kn godt lide ZARA’s Office wear er ok og de har et rigtig fint udvalg. Har du den store pung fremme og er du ikke mere end normalvægtig er Tiger of swedens kontor tøj flot. 

Tjek også kvalitetsgenbrug. 

Anmeld Citér

30. august 2023

Kir

Jeg synes faktisk H&M's tøj har en fin kvalitet. De har selvfølig basisskjorter der er pæne, men synes det varierer lidt hvor spændende deres andre pæne bluser er. Synes ikke de ser decideret billige ud. 

Ellers har Cos nogle fede ting og hvis man er til lidt mere farve så er Benetton værd at tjekke ud. Company's har også et bredt udvalg af flere forskellige mærker. 

Anmeld Citér

30. august 2023

Mullemee

Esprit. De har virkelig meget kontortøj, og det er rigtigt pænt. Det er også lidt dyrt, men det holder sig så også pænt længe.

Anmeld Citér

30. august 2023

Anonym trådstarter

Ej hvor fedt, tusind tak skal I have. Jeg vil få tjekket dem alle sammen ud

Anmeld Citér

30. august 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Nu ved jeg ikke hvad det er for et type sted, men jeg bruger gerne nümph som har pæne skjorter som ikke er kedelige

Anmeld Citér

30. august 2023

Anonym trådstarter

123nn skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det er for et type sted, men jeg bruger gerne nümph som har pæne skjorter som ikke er kedelige

Socialrådgiver på kommunen Tak skal du ha´, dem vil jeg tjekke ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.