Slimprop gået flere gange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2023

Anonym trådstarter

Hej med jer,

Den sidste uge har jeg haft nappende plukveer, murren i maven om natten og de sidste 4 dage er min slim prop gået hver dag. Jeg har ringet til fødegangen i går efter tredje gang og de siger at det er normalt. Har nogen prøvet noget ligendende og førte det til fødsel?

Jeg er 36+3, andenrangs og skal egentlig have pks. 

Jeg synes situationen er lidt mærkelig men det er altså en ret stor slimet ting der er kommet ud alle dagene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2023

Darling

Anonym skriver:

Hej med jer,

Den sidste uge har jeg haft nappende plukveer, murren i maven om natten og de sidste 4 dage er min slim prop gået hver dag. Jeg har ringet til fødegangen i går efter tredje gang og de siger at det er normalt. Har nogen prøvet noget ligendende og førte det til fødsel?

Jeg er 36+3, andenrangs og skal egentlig have pks. 

Jeg synes situationen er lidt mærkelig men det er altså en ret stor slimet ting der er kommet ud alle dagene. 

Den kan gå mange gange, rigtig mange gange den gendanner sig selv. Det anses ikke som et tegn på fødslen er igang kun vandagang og veer. Jeg ville være helt rolig, min gik 14 dage gør jeg fødte lagde ikke mærke til den ellers

Anmeld Citér

27. august 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Den kan gå mange gange, rigtig mange gange den gendanner sig selv. Det anses ikke som et tegn på fødslen er igang kun vandagang og veer. Jeg ville være helt rolig, min gik 14 dage gør jeg fødte lagde ikke mærke til den ellers

Okay, det er rart at vide for jeg synes godt det var lidt underligt ☺️ Hun skulle helst også blive derinde lidt endnu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.