Jeg er i tvivl!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2009

LMM

Min kæreste har altid sagt at hans første søn skulle hedde Max, men nu er jeg kommert i tvivl efter vi har fået afvide at det er en dreng vi vendter os..

Jeg har aldrig været vild med navnet, men synes da det er oki, men måske bare ike lige til min søn.. øhhhhhh Jeg havde ønsket navnene Lucas, Noah eller Felix... ved ikke hvad jeg skal gøre, da alle går og kalder ham Max... ??? min kæreste ved godt at jeg er i tvivl, men forstår ikke hvor vigtig navnet er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

quity

Jamen hvis din kæreste ik kan forstå hvorfor navnet er så vigtig, hvorfor er det så vigtig for ham??

I kunne måske skrive en liste med 5 navne hver og se om der er nogle ens. Er der så det samme navn på hver af jeres lister, så er valget der jo nok.

Jeg synes det er vigtigt at når man er to, at begge kan lide navnet.

Anmeld

3. november 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi gik og skev eventuelle navne op på en liste løbende gennem graviditeten, og da vi var ved at nærme os slutningen satte vi os ned og kiggede på den. Min mand startede så med at strege et navn ud, derefter stregede jeg et ud osv. Til sidst var der kun 3 tilbage vi begge godt kunne lide, så vi ventede med at bestemme os til han blev født.

Jeg syntes at man skal være 110% enige om navnet, det ville bare være så ærgeligt at fortryde at man "gav sig" bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.